Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنیلی: با وجود حذف از لیگ قهرمانان، رونالدو در یوونتوس می‌ماند

© REUTERS / Eric GaillardSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020  Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس هیئت مدیره باشگاه یوونتوس به هواداران این تیم اطمینان داد که رونالدو فصل بعد هم در تورین خواهد ماند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته و در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود به مصاف المپیک لیون رفت و با وجود پیروزی 2-1 مقابل این تیم و تساوی در دو بازی رفت و برگشت، به دلیل گول خورده در خانه از دور رقابت ها حذف شد.

در این دیدار کریستیانو رونالدو درخشان ظاهر شد و هر دو گول تیمش را به ثمر رساند اما مانع شکست تیمش شده نتواست و در نهایت از مهم‌ترین رقابت‌ باشگاه حذف شدند.

پس از حذف یوونتوس، برخی رسانه‌ها به دلیل ناکامی این تیم در دو فصل آخر در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، مدعی شدند که رونالدو در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

آندرا آنیلی رییس هیئت مدیره باشگاه یوونتوس اما مدعی‌ست که این بازیکن با وجود حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در این تیم خواهد ماند.

او در این مورد به اسکای اسپورت گفت:" حذف از لیگ قهرمانان برای ما ناامیدکننده بود. هم برای هواداران و هم برای بازیکنان. قهرمانی در لیگ قهرمانان برای ما یک هدف است. چند روز آینده را صرف ارزیابی عملکرد تیم می‌کنیم تا ببینیم فصل آینده چگونه رفتار کنیم. یوونتوس اهدافی دارد که باید به آن برسد. هم در داخل ایتالیا و هم در اروپا ما بهترین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان را داشتیم که بار دیگر ثابت کرد بهترین است. رونالدو در کنار ما خواهد ماند. مطمئن هستم که او فصل بعد برای یوونتوس بازی خواهد کرد."

این در حالی‌ست که رونالدو هنوز با باشگاه یوونتوس قرارداد دارد و  این باشگاه به فروش این بازیکن نمی‌اندیشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала