ترامپ: روسیه نمی‌خواهد من دوباره رئیس ‌جمهور شوم

© REUTERS / Jonathan Ernstترامپ: روسیه نمی‌خواهد من دوباره رئیس ‌جمهور شوم
ترامپ: روسیه نمی‌خواهد من دوباره رئیس ‌جمهور شوم  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریكا در بیاناتی اظهار داشت: مسكو نمی خواهد كه او برای دور دوم پیروز انتخابات شود، زیرا "كسی به اندازه وی با روسیه سخت‌گیر نبوده است".

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در جریان کنفرانس خبری خود تاکید کرد: پیروزی من در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، آخرین چیزی است که آن را روسیه می‌خواهد؛ زیرا هیچ‌کس با روسیه سخت‌گیرتر از من نبوده است.

از جمله دستاوردهای خود، که به نظر وی روسیه دوست ندارد، ترامپ تقویت نیروهای مسلح ، افزایش هزینه ها برای ناتو، و همچنین تحریم‌ها علیه خطوط لوله گاز روسیه را نام برد.

سهیل شاهین: در شایعات پیرامون رشوه دادن روسیه به طالبان یک کلمه از حقیقت وجود ندارد - اسپوتنیک افغانستان
سهیل شاهین: در شایعات پیرامون رشوه دادن روسیه به طالبان یک کلمه از حقیقت وجود ندارد

ترامپ در واکنش به گزارش دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا درباره قصد چین، ایران و روسیه برای تاثیرگذاری روی انتخابات آمریکا گفت که چین و روسیه نمی خواهند وی رییس‌جمهور شود.

وی افزود: بزرگترین خطری که پیش روی ما در انتخابات وجود دارد، برگزاری انتخابات پستی است؛ چراکه تقلب و جعل آراء در انتخابات پستی برای دخالت خارجی راحت‌تر است.

وی اظهار داشت: ما حواسمان به چین، روسیه، ایران، کوریای شمالی یا خیلی کشورهای دیگر هست. برای آن‌ها راحتر است که در انتخاباتی که به شکل پستی برگزار ‌شود، دخالت کنند.

در همین حال پیش ازاین ویلیام اوانینا، رئیس مرکز ضدجاسوسی آمریکا ابراز داشت که دولت‌های خارجی با "عملیات‌های مخفی و آشکار" به دنبال اثرگذاری بر انتخابات 2020 آمریکا هستند.

 به گفته این مقام اطلاعاتی چین به دنبال رای نیاوردن آقای ترامپ، روسیه به دنبال بدنام کردن جو بایدن و ایران به دنبال تضعیف ارکان نظام آمریکا و شکست دونالد ترامپ است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала