Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشحالی بازیکنان یوونتوس از اخراج ساری + عکس

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو ساری Belarus Soccer Europa League Chelsea
مائوریسیو ساری   Belarus Soccer Europa League Chelsea - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکنان یوونتوس پُست اخراج مائوریسیو ساری را لایک کردند.

به گزارش اسپوتنیک، مائوریسیو ساری پس از حذف مقابل لیون در لیگ قهرمانان اروپا رسماً از مربیگری در بیانکونری عزل شد اما هیچ گونه پیامی از سوی بازیکنان یوونتوس برای اخراج و خداحافظی با او ارسال نشده است، مسئله‌ای که نشان می‌دهد رابطه‌ی خوبی میان ساری و بازیکنان یوونتوس برقرار نبوده است.

شب گذشته یوونتوس با نتیجه دو بر یک لیون را شکست داد اما با توجه به شکستی که از لیون در دور رفت خورده بود، از دور رقابت ها حذف شد و در پی این اتفاق، امروز مائوریسیو ساری رسماً از کار برکنار شد اما تاکنون هنوز هیچ کدام از بازیکنان یوونتوس نه پیرامون او صحبت کرده‌اند و نه هیچ گونه پستی در شبکه های اجتماعی خود منتشر کرده‌اند.

لئوناردو بونوچی با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود از نا امیدی در لیگ قهرمانان اروپا گفت و هیچ اشاره‌ای به جدایی و اخراج ساری نکرد. جالب است که امره جان، ماریو مانژوکیچ و داگلاس کاستا این پست را لایک کرده‌اند. امره جان و مانژوکیچ از جدایی خود از یووه ناراضی بودند و به نظر می‌رسد که به همین دلیل از دست ساری همچنان نارحتند اما داگلاس کاستا همچنان در یوونتوس است.

View this post on Instagram

A post shared by Leonardo Bonucci (@bonuccileo19) on

میرالم پیانیچ هم که آخرین بازی خود را در یوونتوس انجام داد و راهی بارسلونا خواهد شد در پیام خداحافظی‌اش هیچ اشاره‌ای به مائوریسیو ساری نکرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала