Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: اخراج ساری از هدایت یوونتوس

© REUTERS / Alberto LingriaТренер ФК "Ювентус" Маурицио Сарри
Тренер ФК Ювентус Маурицио Сарри - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو ساری بخاطر عملکرد ضعیف در این فصل رسماً از سرمربی گری یوونتوس اخراج شد.

به گزارش اسپوتنیک، دقایقی پیش جان لوکا دیمارتزیو، خبرنگار اسکای اسپورت در توئیتر خود اعلام کرد مائوریسیو ساری در پی شکست مقابل لیون و حذف از لیگ قهرمانان اروپا اخراج شده است و باشگاه یوونتوس به زودی در این خصوص بیانیه صادر می‌کند. این خبر مورد استتناد بسیاری از رسانه‌ها و خبرنگاران قرار گرفت و حالا هم سایت رسمی یوونتوس با انتشار یک خبر رسما اعلام کرد ساری دیگر در این باشگاه فعالیت نمی‌کند.

ساری امسال توانست نهمین قهرمانی پیاپی یوونتوس در سری آ را به دست بیاورد و به فینال جام حذفی برسد اما این موفقیت‌ها برای یوونتوسی‌ها قانع کننده نبود و همه از او انتظار پیروزی در لیگ قهرمانان داشتند که شب گذشته در بازی مقابل لیون رخ داد اما منجر به صعود بیانکونری نشد.

View this post on Instagram

A post shared by Juventus (@juventus) on

باشگاه یوونتوس با تشکر از ساری اعلام کرده او یک صفحه جدید در کتاب تاریخ باشگاه یوونتوس نوشته و نهمین قهرمانی پیاپی این تیم را به ارمغان آورده. او کسی است که که از سطوح پایین مربیگری کرده و حالا به بالاترین سطح فوتبال رسیده است.

طبق اعلام خبرنگاران ممکن است به زودی باشگاه بیانیه مفصلی در این رابطه صادر کند اما در حال حاضر خبر اخراج رسما در سایت یووه منتشر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала