Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ساری: حذف شدیم اما از نمایش شاگردانم راضی هستم

© REUTERS / Alberto LingriaТренер ФК "Ювентус" Маурицио Сарри
Тренер ФК Ювентус Маурицио Сарри - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس پس از حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به تمجید از شاگردانش پرداخت و از نمایش تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود به مصاف المپیک لیون رفت و با وجود پیروزی 1-2 مقابل این تیم و تساوی در دو بازی در رفت و برگشت، به دلیل گول خورده در خانه از دور رقابت ها حذف شد.

رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
دبل نافرجام رونالدو؛ دیپای یوونتوس را در تورین مات کرد

پس از حذف این تیم، مائوریسیو ساری به تمجید از شاگردانش پرداخت ونمایش آن‌ها را برابر لیون توصیف کرد.

ساری به سایت گول گفت:" نمایش خیلی خوبی داشتیم. در دقیقه 10 از روی پنالتی که ما را ویران کرد، گول دریافت کردیم. ما در ادامه نتیجه را جبران کردیم و زمانی که 1-2 پیش بودیم چندین فرصت داشتیم. راستش ما در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، بدشانس بودیم."
سرمربی یوونتوس در ادامه افزود:" به خاطری که لیون در نیمه اول خیلی خوب بود، حذف شدیم. لیگ قهرمانان فرصت جبران کردن نمی‌دهد. ما در 8 بازی توانستیم 6 دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم، یک تساوی کسب کردیم و یک بار شکست خوردیم اما از این رقابت ها کنار رفتیم. اگر قانون چیز دیگری بود ما اول یا دوم می شدیم."
ساری در مورد آینده‌اش و احتمال اخراج ازهدایت این تیم نیز صحبت کرد و چنین گفت:" فکر نمی کنم مسئولان بالا رتبه باشگاه به خاطر یک بازی تصمیم بگیرند. نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. این پرسش‌ها مرا عصبانی می کند. اگر یک مدیر هم بودم از این پرسش‌ها عصبانی می شدم. من فعلاً قرارداد دارم."

این در حالی‌ست که یوونتوس چند روز قبل موفق شد و برای نهمین بار پی در پی قهرمان سری‌آ شود و ساری و شاگردانش در آن‌رقابت‌ها عملکرد قابل قبولی داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала