Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد در اندیشۀ جذب دروازه‌بان جوان ناپولی

© Sputnik / Константин Твердовский /  مراجعه به بانک تصاویر ناپولی
ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد تا در نقل‌وانتقالات تابستانی، الکس مرت دروازه‌بان ایتالیایی ناپولی را به به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی باشگاه منچستریونایتد، در چند فصل آخر از فُرم اصلی خودش فاصله گرفته است و دیگر خبر از بازی‌های درخشان این بازیکن در درون دروازه شیاطین سرخ نیست.

Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
هندرسون به سولسشیر: "یا مرا شماره 1 بساز یا بگذار بروم"

مدیران یونایتد نیز با توجه به این موضوع به دنبال یک دروازه‌بان مطمئن هستند که با دخیا رقابت‌ کند و گزینه‌هایی را در نقل‌و انتقالات جاری زیر نظر دارند.

براساس گزارش ESPN، این باشگاه دین هندرسون دروازه‌بان شفیلد یونایتد را به عنوان هدف اصلی خویش برگزیده است اما این دروازه‌بان اخیراً اعلام کرده بود که در صورت به این تیم خواهد آمد که انتخاب اول سولسشر باشد.

سرمربی یونایتد اما هنوز به دخیا اعتماد دارد و می‌خواهد دین هندرسون با او رقابت ‌کند و به همین دلیل احتمال دارد که این دروازه‌بان به یونایتد نپیوندد.

این امر باعث شده است که یونایتدی‌ها به دنبال گزینه‌های دیگری باشند و الکس مرت دروازه‌بان ایتالیایی ناپولی انتخاب دوم سولسشر است.

این دروازه‌بان 23 ساله در فصل جاری نمایش درخشانی در ترکیب ناپولی داشته است و می‌تواند گزینه مطمئنی برای جانشینی دخیا باشد.

سرمربی منچستریونایتد در نظر دارد تا با جذب این بازیکن از او و دخیا به عنوان دروازه‌بان اول و دوم تیم استفاده کند و رومرو را هم به عنوان دروازه‌بان سوم در الدترافورد نگهدارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала