Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا – ناپولی؛ احتمال شگفتی دیگر

© REUTERS / Guglielmo MangiapaneLos jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1)
Los jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا امشب در ورزشگاه نیوکمپ، میزبان ناپولی در دیدار برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، دیدارهای باقیمانده لیگ قهرمانان اروپا، در دور برگشت مرحلۀ یک‌هشتم نهایی، شب گذشته با برگزاری دو دیدار از سرگرفته شد که طی آن سیتی میزبان رئال بود و یوونتوس هم در خانه به مصاف لیون رفت که در پایان 90 دقیقه دو تیم منچسترسیتی و لیون راهی دور بعدی شدند.

لیون که احتمال صعودش در زمان قرعه‌کشی خیلی اندک بود، شب گذشته با خلق شگفتی راهی دور بعد شد و یوونتوس پرستاره را حذف کرد.

امشب هم بارسلونا میزبان ناپولی است و این احتمال وجود دارد که شگفتی دیگر خلق شود و شاگردان گتوزو با شکست شاگردان ساری راهی دور بعد شوند.

ناکامی بارسلونا در رقابت‌های لالیگا، فشار زیادی بر روی بازیکنان و سرمربی این تیم وارد کرده است و امشب در حالت نچندان متعادل به مصاف ناپولی می‎‌روند، تیمی که در این فصل خیلی خوب درخشیده و یک جام معتبر را در مصاف با یوونتوس برنده شده است.

خیال گتوزو و شاگردانش نسبت به آبی‌اناری‌ها راحت است و در صورت حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، مشکلی هم برای این سرمربی ایتالیایی به وجود نخواهد آمد.

آن سو اگر ستین حذف شود، این سرمربی قطعاً از هدایت آبی‌اناری‌ها اخراج خواهد شد و این نشان می‌دهد که از لحاظ روانی بارسلونا همین حالا بازنده این بازی است.

ناپولی همچنان برای پول می‌جنگد و تلاش دارد تا به دور بعدی صعود کرده و پاداش بیشتری به دست آورد.

از سویی هم بارسلونا در دو فصل گذشته نشان داده است که در دیدارهای برگشت تیم بسیار ضعیفی بوده و از رُم و لیورپول کامبک خورده است.

با این حال سرنوشت این بازی امشب در ورزشگاه نیوکمپ مشخص خواهد شد و بارسلونا روی کاغذ و با توجه به نتیجه بازی رفت(تساوی 1-1 در خانه حریف) تیم صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала