Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بوفون همچنان در حسرت قهرمانی در لیگ قهرمانان؛ رونالدو هم کارساز نبود

© REUTERS / Alessandro Garofaloİtalya'nın kaptanı kaleci Gianluigi Buffon
İtalya'nın kaptanı kaleci Gianluigi Buffon - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جانلوئیجی بوفون دروازه‌بان ایتالیایی یوونتوس، این فصل هم به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت تا حسرت او 19 ساله شود.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته دو تیم یوونتوس و لیون در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 1-2 به سود یوونتوس به پایان رسید. با این نتیجه و با وجود پیروزی بیانکونری، این تیم یک فصل دیگر وداعی زودهنگام با لیگ قهرمانان اروپا داشت.
اما تیم لیون با خوش‌اقبالی به دلیل گول‌زده در خانه حریف به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.

حذف یوونتوس یعنی بوفون همچنان در حسرت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد ماند و ممکن است به این رویایش هرگز دست نیابد.

این دروازه‌بان 42 ساله که هرگز موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان نشده است. امیدوار بود این فصل و با جادوی رونالدو به بتواند به این افتخار دست‌یابد اما حذف زودهنگام سبب پرپر شدن رویای او شد.

 او که در سال 2001 به عنوان گران‌ترین دروازه بان تاریخ از پارما به یوونتوس پیوست، حالا در 42 سالگی، بیشترین بازی را برای یوونتوس انجام داده و سه بار حضور در فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرده است.

 بوفون در فینال سال 2003 مقابل میلان با وجود مهار دو ضربه پنالتی، شاهد باخت تیمش بود و در فینال سال 2015 مقابل بارسلونا نیز 1-3 شکست خورد.

 این دروازه‌بان  پیر در فینال سال 2017 نیز شکست سنگین 1-4 را مقابل رئال مادرید تجربه کرد تا شاید دیگر شانسی برای قهرمانی پیدا نکند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала