Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایسکو؛ اولین هدف نقل‌وانتقالاتی پیرلو در یوونتوس

© REUTERS / Peter CziborraIsco
Isco - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره‌ی نیمکت‌نشین و اسپانیایی رئال مادرید بازیکن مورد علاقه‌ی سرمربی جدید بانوی پیر است.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس با آندره آ پیرلو همه چیز را دوباره از سر آغاز کرده است. بازیکن اسبق بیانکونری جانشین مائوریسیو ساری پس از یک فصل پرفراز و نشیب شد.

مشخص نیست که پیرلو دقیقا چه نقشه ای را در اولین تجربه مربیگری خود در یوونتوس پیاده می کند اما همه انتظار فوتبالی هجومی را دارند. او در حالی سرمربی یووه می شود که در غیاب وی آرتور جانشین پیانیچ شده اما پیرلو شاید به یک هافبک تکنیکی و باکیفیت دیگر نیاز داشته باشد.

 گاتزتا دلو اسپورت به این بهانه از صحبت های یک سال پیش پیرلو یاد کرده است که پس از حذف تورینی ها از لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس گفته بود:" برای قهرمانی، یووه به بازیکنی مثل ایسکو نیاز دارد. کلید بازی در خط هافبک است. رونالدو را دارند اما به یک بازیکن دیگر نیاز دارند که بتواند توپ را به او برساند."

View this post on Instagram

A post shared by Defensacentral.com (@defensa.central) on

ایسکو البته سالهاست که در لیست خرید یوونتوس قرار دارد اما حضور پیرلو شاید باعث شود تا طلسم این انتقال شکسته شود و هافبک مالاگایی رئال مادرید به هم تیمی سابقش رونالدو در یووه ملحق شود. البته ساندرو تونالی از برشیا نیز گزینه ای جوان تر و در دسترس است. اینتر بیشترین شانس را برای جذب بازیکن با استعداد برشیا دارد اما به نظر نمی رسد که پیرلو به سادگی قید ایسکو را بزند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала