Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برناردو سیلوا هدف تابستانی بارسلونا

© REUTERS / Phil Noble Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا برناردو سیلوا هافبک منچسترسیتی را به عنوان یکی از اهداف تابستانی خود قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا شرایط برناردو سیلوا هافبک همه کاره منچسترسیتی را به شدت دنبال می‌کند و آماده است تا با ارائه یک نقش محوری در فصل بعد او را به سمت کاتالونیا وسوسه کند.

پس از رقابت‌های فصل 2018/19 که باعث شد برناردو جایزه بازیکن سال سیتی را بدست آورد، این ستاره پرتگالی آخرین دوره حضورش زیر نظر پپ گواردیولا را سپری می‌کند زیرا او فقط در 23 بازی در لیگ برتر انجام داده و احتمالا به خاطر انتخاب شدن فودن در اثر اوقات، مراحل آخر فصلش را در این باشگاه سپری می‌کند.

حالا تلگراف گزارش می‌دهد که بارسا این ستاره را به عنوان یکی از اهداف برتر تابستانی خود معرفی کرده و حاضر است نلسون سمدوی با استعداد را وارد معامله او کند تا ستاره 25 ساله را به کاتالونیا بیاورد.

کاتالان‌ها به سادگی بودجه لازم برای پرداخت هزینه انتقال برناردو را ندارند بنابراین هر حرکت بالقوه شامل مبادله‌ای را پیگیری می‌کنند.

با این وجود سیلوا هافبک کلیدی گواردیولا در اتحاد است و علی‌رغم دقایقی که او در آخرین مدت حضورش به دست آورده اما اغلب نقش‌های مهم تاکتیکی را انجام داده است.

مهم‌ترین آن که برناردو در پیروزی چشمگیر سیتی مقابل رئال مادرید در مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان اروپا در ماه فبروری به عنوان 9 کاذب در ترکیب قرار گرفت.

با این حال، فودن وظیفه داشت نقش ناآشنا را در پیروزی دوم جمعه انجام دهد زیراسیتیزن‌ها پیشرفت راحتی را در 8 مسابقه آخر داشته است. در همین حال برناردو به عنوان جانشین نیمه دوم مورد استفاده قرار گرفته است. با این وجود اقدامی برای مرد پرتگالی به نظر بارسا کمی عجیب به نظر نمی‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала