Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو به پی‌اس‌جی می‌رود؟

© AFP 2023 / Alberto PizzoliНападающий ФК "Ювентус" Криштиану Роналду во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Нападающий ФК Ювентус Криштиану Роналду во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آینده کریستیانو رونالدو پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان به شدت در هاله ابهام قرار گرفته و گویا این بازیکن می‌خواهد به PSG بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، آینده کریستیانو رونالدو سوپراستار پرتگالی در مرکز توجه قرار گرفته و سؤالاتی را برانگیخته است.

اخیراً فرانس فوتبال مدعی شده که وی ایده پیوستن به PSG را به طور جدی بررسی می‌کند به خصوص پس از مسابقه‌ای که در سختی مقابل لوکوموتیو مسکو (2-1) در اکتبر 2019 به دست آورد. این انتقال دشوار است اما به اساس گزارش "لاگاتزتا" رونالدو احتمالاً آینده خود را می‌خواهد با شرایط فعلی تغییر دهد.

در همین حال دلو اسپورت "دلو اسپورت" روز شنبه گزارش داد که کریستیانو رونالدو سوالاتی را در مورد یوونتوس در لیگ قهرمانان پرسیده است و خواهد او هم سؤالاتی را درباره سطح باشگاه ایتالیایی مطرح شده است.

 

"شما این کار را تنها نمی‌توانید انجام دهید"

در ماه جون گذشته خواهر کریستیانو رونالدو در باره سطح یوونتوس اظهار داشت: "چه کاری بیشتر می‌توانید بکنید؟ عزیزم به تنهایی معجزه نمی‌کند. من نمی‌فهمم که چگونه می‌توانی اینطور بازی کنی... سر بلند شو اما پادشاه من ، شما نمی‌توانید همه چیز را انجام دهید."

این شنبه او پیام جدیدی به برادرش ارسال کرد: "شما از هر کسی بهتر بودید. من افتخار می‌کنم که شما بازی می‌کنید و جدال خود را مشاهده می‌کنید. اما متأسفانه شما نمی‌توانید این کار را به تنهایی انجام دهید. حتی غیرممکن است! شما می‌دانید که فوتبال مانند این است، بلکه بهترین نتیجه را نیز به شما داده است و شما هنوز هم بهترین بازیکن هستید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала