Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول در آستانه اولین خرید فصل + عکس

© AP Photo / Phil NobleLiverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi
Liverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه لیورپول به جذب مدافع یونانی باشگاه اُلمپیاکوس بسیار نزدیک است و احتمالا اولین خرید تابستانی سرخ‌ها خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک،  به نظر می‌رسد که باشگاه لیورپول فاصله‌ای تا امضای قرارداد با کنستانتینوس تسیمیکاس، دفاع چپ یونانی ندارد و این باشگاه رقبای خود را در این راه کنار زده است.

طبق ادعای برخی از رسانه‌ها ناپولی حداقل هشت ماه با باشگاه المپیاکوس یونان در مورد کنستانتینوس تسیمیکاس در حال مذاکره بوده است اما به نظر می رسد که در حال حاضر رقابت را برای بدست آوردن این بازیکن، به لیورپول باخته است.

این مدافع چپ 24 ساله مدت هاست که هدف اصلیِ تیم جنارو گتوزو بوده است و آن‌ها در یک قدمیِ این انتقال در ماه ژانویه بوده‌اند اما در هر صورت، این قرارداد هرگز به سرانجام نرسید و اکنون به نظر می رسد که ناپولی شانس های خود را برای این بازیکن به طور کامل از دست داده است.

به نقل از وبسایت گل و به ادعای رسانه‌های انگلیسی لیورپول با المپیاکوس برای انتقال این بازیکن به توافق رسیده است. چندین منبع تأیید می کنند که هفته آینده تست صحی این بازیکن تکمیل خواهد شد و کنستانتینوس تسیمیکاس با مبلغ 13 میلیون یورو راهی آنفیلد خواهد شد.

این بازیکن در این فصل در المپیاکوس در 46 بازی که به میدان رفت، 7 پاس گل داد. او سابقه‌ی پوشیدن تیم ملی یونان را هم در کارنامه‌ی خود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала