Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناگلزمن: زمان مناسبی برای قبول پیشنهاد رئال نبود

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر ناگلزمن
ناگلزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یولیان ناگلزمن ، سرمربی آربی لایپزیگ اعتراف کرد که وقتی در فهرست کوتاه (شارت‌لست) رئال در سال 2018 انتخاب شد، آماده حضور در رئال مادرید نبود.

به گزارش اسپوتنیک، یولیان ناگلزمن فاش کرد که پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد زیرا احساس می کرد در آن زمان یک حرکت غیر منطقی در حرفه بوده است. سپس در هافنهایم، ناگلزمن در لیست کوتاه قرار گرفت تا جایگزین زین‌الدین زیدان در سانتیاگو برنابئو در سال 2018 شود، اما در نهایت یولن لوپتگی به این سمت منصوب شد. دوره تصدی لوپتگی در اکتبر همان سال به پایان رسید، قبل از آنکه سانتیاگو سولاری قبل از بازگشت زیدان در مارچ 2019، یک فرصت کوتاه داشته باشد.

برای کار در رئال مادرید زمان درستی نبود:

در همین حال، ناگلزمن تصمیم گرفت به آربی لایپزیگ بپیوندد و در سال 2019 مسئولیت این تیم را برعهده بگیرد و تیم را به سمت رده سوم در بوندس لیگا هدایت کند. این مربی 33 ساله تأیید کرده است که تصمیم به پیوستن به مادرید نگرفت، زیرا فکر می کرد هنوز آماده چنین کارهایی نیست.

View this post on Instagram

A post shared by Futbolparatodos (@futbolparatodos_ig) on

ناگلزمن قبل از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان لایپزیگ با اتلتیکو مادرید، گفت: "ما تماس تلفنی داشتیم، اما در نهایت کسی که تصمیم گرفت من بودم. من اعتقاد داشتم که هنوز راه درستی برای رفتن به رئال مادرید نیست. من یکی از کاندیداها بودم و لیست طولانی هم نبود. برای من خیلی مهم بود. من با ژوزه آنخل سانچز مدیر کل باشگاه رئال مادرید گفتگوی خوبی داشتم. و تصمیم گرفتیم كه هنوز این گام درستی نیست. ما توافق كردیم كه اگر رئال مادرید به مربی نیاز داشته باشد، در آینده می توانیم دوباره صحبت كنیم. اگر در دسترس بودم. "

ناگلزمن اضافه کرد که لایپزیگ بستر ایده آل برای او به عنوان مربی ایجاد کرده است. وی گفت: "می خواستم قدم بعدی منطقی باشد. من سعی می کنم حرفه‌ای را در فوتبال برنامه ریزی کنم، حتی اگر دشوار باشد." "من پسر كوچكی هستم، لازم نیست فوراً به قفسه بالا بروم. من به خودم فرصت می دهم تا پیشرفت كنم. لایپزیگ رفت و امد زیادی كرد تا مرا امضا كند. این مهمترین چیز بود. یک گفتگوی خوب داشتیم و دیدم که این یک مرحله بعدی خوب است. یک باشگاه بزرگتر، با بودجه بیشتری نسبت به هافنهایم، که به من اجازه ادامه توسعه می دهد. ایده های من: لازم نیست که به طور دائم کاری که انجام می دهم را توجیه کنم ، اما این امکان را دارم که ایده های خود را به حوزه بازی تحول دهم و انتقال دهم .این یک گام بعدی خوب در حرفه من بود که خودم و آینده را آماده کنم ، شاید. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала