Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موافقت شخصی هاورتز با چلسی

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر کای هاورتز
کای هاورتز  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کای هاورتز ستاره لورکوزن برای قرارداد 5 ساله با چلسی موافقت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، کای هاورتز ستاره آلمانی تیم فوتبال بایرلورکوزن با قرارداد 5 ساله با چلسی موافقت کرده و باشگاه فعلی وی خوش بین است که سرانجام انتقال این بازیکن را با هزینه 90 میلیون پوند در روزهای آینده نهایی می‌سازد.

این ستاره 21 ساله یکی از استعدادهای آینده و جستجوگر اروپا است که از زمان اولین حضورش در رقابت‌های 2016-17 برای باشگاه بوندسلیگایی درخشید.

چلسی پیشگام خرید هاورتز بود تا فرانک لمپارد این جوان را به خط مقدم اضافه کند و وی در کنار تیمو ورنر و حکیم زیاش در فصل بعد بازی نماید.

RMC اسپورت مدعی شده که هاورتز می‌خواهد به باشگاه غرب لندن بپیوندد و در مورد قرارداد 5 ساله شرایط شخصی خود را به توافق رسیده تا در تابستان امسال به استمفورد بریج منتقل شود.

چلسی و لورکوزن هنوز مجبور اند مذاکرات شان را درمورد هزینه این بازیکن 21 ساله انجام دهند چرا که باشگاه آلمانی حاضر نیست ارزش 90 میلیون پوندی خود را برای مهاجمش کاهش دهد.

با این حال آبی‌های لندن خوشبین هستند که با توجه به عدم قطعیت‌های مالی ناشی از بیماری همه گیر کروناویروس احتمال دارد در روزهای آینده معامله‌ای انجام شود و پرداخت‌های مبهمی که برای باشگاه ترجیح داده می‌شود.

رئیس لوركوزن "رودی وولر" این هفته تأكید كرد كه هیچ تخفیفی برای با ارزش‌ترین دارایی باشگاه وجود نخواهد داشت.

View this post on Instagram

⚽️♥️

A post shared by Kai Havertz 💥⚽️✌🏼 (@kaihavertz29) on

ولر به گاتزتا دلو اسپورت: "ما از علاقه چند باشگاه به خصوص چلسی خبر داریم، اما برای ما شرایط بسیار ساده است. او یک قرارداد دو ساله دارد، اگر کسی او را با شرایط ما بخواهد خوب است در غیر این صورت او سال دیگر در اینجا می‌ماند و ما خوشحال می‌شویم."

وی افزود: "این آسان نخواهد بود اما برای یک هنرمند مانند او هیچ تخفیف وجود ندارد."

هاورتز در تمامی رقابت‌ها برای لورکوزن 17 گل به ثمر رسانده و به تیم کمک کرده تا با پیروزی 4-1 مقابل رنجرز در روز پنجشنبه به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا برسد.

همه کاره بودن و تمایل این بازیکن 21 ساله برای بازی در تعدادی از موقعیت‌های پیش رو تنها به ارزش او می‌افزاید. وولر او را به عنوان ترکیبی از مایکل بالاک و مسوت اوزیل توصیف می‌کند.

فرانک لمپارد در حال حاضر مبلغی معادل 90 میلیون پوند را برای زیاش و ورنر مصرف کرده و باید رکورد نقل و انتقالات چلسی را بشکند تا هاورتز را به لندن بیاورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала