Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیرلو؛ سرمربی ای که از بازیکنش کوچکتر است

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر پیرلو و بوفون
پیرلو و بوفون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بوفون و پیرلو سال های سال در تیم ملی ایتالیا و یوونتوس با هم، هم تیمی بوده اند حالا پیرلو مربی بوفون شده است.

به گزارش اسپوتنیک، جدیداً و پس از اخراج مائوریسیو ساری، آندره آ پیرلو بازیکن پیشین و 41 ساله بانوی پیر هدایت یوونتوس را به عهده گرفت. جانلوئیجی بوفون، دروازه بان کهنه کار و 42 ساله‌ی بیانکونری ها که در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا با او هم‌بازی بوده است به شکل بامزه‌ای در حسابش در توییتر به پیرلو تبریک گفت. پیرلو در حال حاضر 41 ساله است.

هر چند که گزینه‌هایی مانند سیمونه اینزاگی و مائوریسیو پوچتینیو برای یوونتوس مطرح بود اما در نهایت پیرلو که تاکنون تجربه مربیگری حرفه ای نداشته است هدایت یووه را به عهده می گیرد. پیرلو که اخیرا گفته بود دوست دارد راه گواردیولا و زیدان را در مربیگری آغاز کند بدین ترتیب پس از تجربه ای کوتاه در تیم زیر 23 ساله های یوونتوس، هدایت تیم اصلی یوونتوس را بر عهده می گیرد. بدین ترتیب او می تواند با چالشی بزرگ مواجه شود و سعی کند تا بانوی پیر را پس از سال‌ها قهرمان اروپا کند. یوونتوس 9 سال است که قهرمان سری آ می شود اما در اروپا توفیقی ندارد.

A post shared by Gianluigi Buffon (@gianluigibuffon) on

اکنون بوفون پس از انتصابِ پیرلو به عنوان سرمربیِ یوونتوس، در توییتر به شکل بامزه‌ای واکنش نشان داد. بوفون نوشت:" خب از حالا باید تو را آقای سرمربی صدا بزنم؟! در چالش جدیدت موفق باشی، آندره آ !"

تا بدین ترتیب به او تبریک گفته و برایش آرزوی موفقیت کرده باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала