Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت پاری‌سن‌جرمن و بارسلونا برای جذب هافبک آرسنال

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر متئو گوندوزی بازیکن آرسنال Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal
متئو گوندوزی بازیکن آرسنال   Belarus Soccer Europa League BATE - Arsenal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پی‌اس‌جی در حالی برای خرید متئو گوندوزی وارد رقابت با باشگاه بارسلونا شده که مدیران آرسنال مبلغ 40 میلیون پوند برای فروش این بازیکن می‌خواهند.

به گزارش اسپوتنیک، گوندوزی آماده است که تابستان امسال ورزشگاه امارات را ترک کند. این بازیکن پس از درگیری با بازیکنان برایتون در جریان شکست آرسنال برابر این تیم از ترکیب کنار گذاشته شد.

Arsenal FC - اسپوتنیک افغانستان
برنامه‌ریزی آرسنال برای خروج از بحران و ساختنِ تیم قدرت‌مند

هافبک فرانسوی توجه بارسلونا را به خود جلب کرده و یکی از چندین بازیکنی است که باشگاه آرسنال قصد دارد به فروش برساند تا بودجه موردنظر برای تقویت تیم میکل آرتتا را تامین کند. قیمت 40 میلیون پوندی باشگاه برای این هافبک یک سود کامل به نسبت 5 میلیون پوندی است که آنها دو سال قبل برای خرید او پرداخت کرده بودند و می‌تواند شرایط آرتتا برای خرید ویلیان، توماس پارتی و دنی سبایوس را آسان کند.

حالا برخی رسانه‌های انگلیسی خبر داده که پاری‌سن‌جرمن نیز رقیب بارسلونا برای خرید این بازیکن شده و همین موضوع ممکن است باعث شود که آرسنال بتواند مبلغ مدنظرش را دریافت کند. بر اساس این گزارش، قهرمان لیگ فرانسه مدتهاست این بازیکن را زیر نظر دارد و آماده است تا به صورت جدی برای خرید او با بارسا رقابت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала