Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی بزرگترین دارایی بارسا؛ امیدواری کاتالانی‌ها به فتح مونیخ!

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاپیتان آرجنتینی بارسلونا معتقد است تیمش در برابر بایرن مونیخ از شانس بالایی برای صعود برخوردار است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی پیش از این به عنوان یک قهرمان برای بارسلونا در نیمه نخست دیدار برابر ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ظاهر شده بود.

بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیش بسوی سه گانه؛ بایرن مونیخ با تحقیر چلسی به بارسا رسید

ستاره آرجنتینی تصمیم گرفت که آبی اناری‌ها به دور بعد صعود کنند اما در یک چهارم باید با بایرن که رقیب سخت‌تری است روبرو شوند. نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» می‌گوید مسی بزرگترین دارایی بارسا برای پشت سر گذاشتن بایرن است. او رویای فتح ششمین قهرمانی چمپیونزلیگ در شهر لیسبون را در سر دارد.

باوریایی‌ها این را می‌داند و مسی حالا به کابوس اصلی آلمانی‌ها برای روز جمعه تبدیل شده. ضربه‌ای که در بازی مقابل ناپولی به پای مسی وارد شد بایرن را چند ساعتی خوشحال کرده بود ولی حالا مشخص شده او در سلامت کامل به سر می‌برد و روز جمعه به میدان خواهد رفت. مسی در دیدار روز شنبه مقابل ناپولی نشان داد که استراحت بعد از پایان لالیگا برایش خیلی مفید بوده. او در نیمه دوم به دلیل ضربه‌ای که از کولیبالی خورده بود کمتر درخشان بود اما در نیمه اول یک نمایش عالی داشت و مهمترین نقش را در رسیدن بارسا به این مرحله بازی کرد.

بازیکنان بارسا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
این بارسا قهرمانی میخواهد؛ مسی با یارانش مسافر لیسبون شد

فوق ستاره آبی‌اناری‌ها در 33سالگی بار دیگر ارزش خود را برای بارسا ثابت کرد تا این تیم با وجود همه مشکلات درونی حالا بار دیگر بتواند رویای فتح لیگ قهرمانان را در سر بپروراند. نخستین بار در فصل 2008 - 2009 اتفاق داد و او در یک چهارم نهایی دو بار دروازه بایرن را باز کرد و یک پاس گل داد. در بازی برگشت تساوی یک بر یک رقم خورد که برای صعود کافی بود. درخشش واقعی مسی در فصل 2014 - 2015 رخ داد که بازی با پیروزی 3 بر صفر بارسا به پایان رسید.

ابر ستاره بارسلونا دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. آبی اناری ها هرگز  این دیدار را به خاطر حرکت مسی مقابل بواتنگ فراموش نمی کنند. در بازی برگشت آلمانی ها 3 - 2 پیروز شدند اما این نتیجه برای صعود کافی نبود. در آن سال آبی اناری‌ها قهرمان لیگ قهرمانان شدند.  یک فصل پیش از آن یعنی 2012 - 2013 بایرن توانست با قاطعیت به دور بعد صعود کند.

آمار بازی‌های قبلی دو تیم هواداران بارسا را بیشتر از باواریایی‌ها خوشبین می‌کند. بایرن تا کنون سه بار در لیگ قهرمانان مقابل بارسایی ایستاده که مسی را در ترکیب داشته است. از این سه بازی بارسا دو بار پیروز شده و البته در هر دو بازی مسی نقش بسیار مهمی داشته و گلزنی کرده.

دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ جمعه شب در لیسبون به مصاف هم خواهند رفت.

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала