Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات آرتور با آبیدال در مورد فسخ قرارداد

© AP Photo / Manu FernandezАртур Мело, фото из архива
Артур Мело, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک برازیلی بارسلونا، امروز با اریک آبیدال مدیر ورزشی این باشگاه در مورد فسخ قرارداد صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آرتور ملو پس از پایان رقابت‌های لالیگا و مشخص شدنِ موضوع انتقالش به یوونتوس، به ایبزا و از آن‌جا به برازیل رفت تا یک هفته استراحت کند و پس از آن به تمرینات بارسلونا برای رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، حاضر شود.

Артур Мело, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آرتور اجازه ورود به نیوکمپ را پیدا نکرد

این بازیکن اما پس از سپری نمودن یک هفته استراحت به باشگاه بارسلونا خبر داد که به تمرینات این تیم باز نخواهد گشت و با آغاز تمرینات یوونتوس برای فصل جدید، راهی ایتالیا خواهد شد.

باشگاه بارسلونا، در اولین اقدام به آرتور هشدار داد که در صورت عدم بازگشت به تمرینات از او شکایت خواهد کرد و نهایتاً به دلیل عدم بازگشت هافبک برازیلی دست به چنین کاری زد.

آرتور پس از ثبت رسمی شکایت باشگاه، به بارسلونا بازگشت تا در مورد فسخ قراردادش با مدیران باشگاه صحبت کند و امروز با آبیدال مدیر ورزشی باشگاه در این مورد صحبت کرد.

در نشست امروز دو طرف روی فسخ قرارداد، احتمال حضور مجدد این بازیکن در جمع بازیکنان و پس گرفتن شکایت صحبت کردند اما این نشست نتیجۀ در پی نداشت و هنوز سرنوشت این بازیکن در بارسلونا مشخص نیست.

همچنان شکایت بارسلونا هنوز پابرجاست و این باشگاه منتظر است تا مراجع قانونی در این مورد تصمیم بگیرد.

این مشکلات در حالی به وجود می‌آید که آرتورملو با میرالم پیانیچ معاوضه شد و قرار است فصل بعد را در ترکیب بیانکونری توپ بزند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала