Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدرو با چلسی خداحافظی کرد + عکس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر پدرو
پدرو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال چلسی جدایی‌اش از این تیم را تأیید کرد و آماده سفر به پایتخت ایتالیا شد.

به گزارش اسپوتنیک، پدرو با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود  جدایی از باشگاه چلسی پس از 5 سال حضور در این تیم لیگ برتری را تایید کرد.

Эрик Байи и Педро на футбольном матче между командами Челси и Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
پدرو و ویلیان تمدید می‌کنند + عکس
او با نشر پستی در صفحه اینستاگرامش خبر جدایی خود را اعلام کرده و از تمام کسانی که پس از پیوستن به چلسی از بارسلونا در سال 2015 به او کمک کردند تشکر کرد. پدروی 33 ساله نوشت:«دوران حضور من در چلسی پس از 5 سال فوق العاده به پایان رسید. از هیئت مدیره باشگاه، مربیان و هم تیمی‌هایی که داشتم و البته از هواداران تشکر می‌کنم: برای تجربه‌ای که به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ شما داشتم ممنونم.»
پدرو در ادامه نوشت:«من اینجا بسیار خوشحال بودم و کاری کردید که احساس کنم در خانه هستم. بازی در این تیم و قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ اروپا و همچنین حضور در یکی از بهترین لیگ‌های فوتبال جهان باعث خوشحالی و افتخار من بود. من تصمیم درستی گرفتم و خاطرات فوق العاده و فراموش نشدنی را همیشه با خودم به همراه خواهم داشت.»

قرارداد مهاجم اسپانیایی با آبی پوشان لندنی به پایان رسیده و گفته می‌شود که این بازیکن به ایتالیا خواهد رفت و قرارداد دو ساله‌ای را با باشگاه رم به امضا می‌رساند. آخرین دیدار او با پیراهن چلسی پایان دردناکی داشت چرا که در شکست برابر آرسنال در فینال جام حذفی انگلیس به دلیل دررفتگی کتف از زمین بازی بیرون رفت.

در حال حاضر رم تنها تیمی است که گفته می‌شود پدرو به عقد قرارداد با آن نزدیک شده و طبق اعلام منابع خبری در ایتالیا ستاره سابق بارسلونا، جالوروسی را به عنوان مقصد بعدی‌اش انتخاب کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала