Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کروس یا ایسکو، قربانی انتقال دیبالا به مادرید

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید قرار است برای خرید «پائولو دیبالا»، «تونی کروس» یا «ایسکو» را به عنوان بخشی از قرارداد این ستاره آرجنتینی به یوونتوس پیشنهاد دهد.

به گزارش اسپوتنیک، شبکه تلویزیونی «مدیاسِت اسپورات» ایتالیا مدعی شد باشگاه رئال‌مادرید نسبت به جذب پائولو دیبالا از یوونتوس علاقه‌مند است و برای به خدمت گرفتن این مهاجم آرجنتینی حاضر است تونی کروس و یا ایسکو را نیز وارد این معامله کند.

Isco - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ایسکو؛ اولین هدف نقل‌وانتقالاتی پیرلو در یوونتوس

بر اساس این گزارش، ارزش این پیشنهاد مجموعاً 100 میلیون یورو خواهد بود. انتقال دیبالا به رئال بیش از 100 میلیون یورو برای این تیم هزینه دارد و کهکشانی‌ها نمی‌خواهند تمام این پول را به صورت نقد پرداخت کنند. از این رو سران رئال‌مادرید قصد دارند تا کروس یا ایسکو را به عنوان بخشی از قرارداد دیبالا وارد این معامله کنند.

این رسانه می گوید فلورنتینو پرز بعد از حذف رئال از لیگ قهرمانان به این نتیجه رسیده که دیبالا باید هر طور شده به مادرید منتقل شود. اینکه رئال حاضر شود برای بدست آوردن مهاجم آرژانتینی دو ستاره بزرگ خود یعنی کروس یا ایسکو را از دست بدهد در نوع خود جالب توجه است.

اما همانطور که گفته شد یوونتوس که این روزها در وضعیت پرمخاطره‌ای قرار دارد بعید است به این پیشنهاد فوراً روی خوش نشان دهد. آنها تازه مربی شان را عوض کرده و پیرلو را به این سمت منصوب کرده اند و از طرف دیگر مطمئن نیستند کریستیانو رونالدو فصل آینده را هم با پیراهن این باشگاه بازی خواهد کرد. از دست دادن پائولو دیبالا در این شرایط به هیچ وجه تصمیم ساده ای برای مدیران بیانکونری نخواهد بود.

این مهاجم آرجنتینی که تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد، اخیراً به عنوان ارزشمندترین بازیکن سری‌آ ایتالیا در فصل 20-2019 انتخاب شد. او در فصل اخیر در 46 بازی از رقابت‌های مختلف بانوی پیر را همراهی کرد که حاصل آن 17 گل‌زده و 14 پاس‌گل بود.

حذف زودهنگام رئال‌مادرید از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده تا مدیران باشگاه رئال‌مادرید به فکر تقویت ترکیب خود در نقل‌وانتقالات تابستانی بیندازند و در این راستا تقویت خط حمله برای آنها ظاهراً در اولویت قرار داد، چیزی که پس از جدایی کریستیانو رونالدو از جمع کهکشانی‌ها در تابستان 2018 کاملاً حس می‌شد.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала