Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دمبله جانشین سانچو در تئاتر رویاها

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد عثمان دمبله ستاره فرانسوی و همیشه مصدوم باسلونا را به عنوان گزینه جایگزین جیدون سانچو می‌بیند.

به گزارش اسپوتنیک، منابع خبری نزدیک به منچستریونایتد گزارش کرده‌اند که سران اولدترافورد به دنبال تعاملی برای جیدون سانچو وینگر بوروسیا دورتموند است اما عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا را به عنوان یک گزینه جایگزین در نظر گرفته‌اند.

در زمانی که زنبورها برای ماندن سانچو در فصل بعد برنامه ریزی کرده‌اند مایکل زورک مدیر ورزشی  در مورد انتقال طولانی مدت ستاره 20 ساله‌اش به سمت اولدترافورد شک دارد و در مورد آینده وی تصمیم "نهایی" گرفته است.

اگرچه سانچو مایل به پیوستن به یونایتد با شرایط شخصی است که انتظار نمی‌رود مسئله‌ای باشد ولی دورتموند با قیمت 120 میلیون یورو او را می خواهد اجازه خروج بدهد و بدون آن هرگز چنین اتفاقی را نمی‌پذیرد.

یونایتد معتقد است با توجه به تأثیر مالی جهانی کروناویروس این خواسته واقع بینانه نیست. موضع مذاکره دورتموند با افشاگری زورک مبنی بر اینکه قرارداد سانچو در تابستان گذشته برای یک سال دیگر تمدید شده بود، تقویت گردید و وی را تا سال 2023 به این باشگاه متعهد داشته است.

سانچو روز دوشنبه به همراه هم تیمی‌های خود در دورتموند به اردوی آماده سازی پیش فصل راهی سوئیس می‌شود و تیم بوندس‌لیگایی مُهلت 10 آگست را به یونایتد تحمیل کرد تا از توافق برای جلوگیری از هرگونه اختلال جلوگیری کند.

با این حال یونایتد شکست را قبول نکرده به ویژه با توجه به این‌که زورک وقتی در جون سال 2017 بازیکن دورتموند بود فقط در مورد دمبله صحبت کرد و دوماه بعد از آن این وینگر به بارسلونا پیوست.

اوله گونار سولسشیر سرمربی یونایتد جیدون سانچو را به عنوان انتخاب شماره 1 برای پُر کردن یک شکاف در سمت راست است که سال‌ها موقعیتی مشکل ساز بوده اما گزینه‌های دیگری از جمله کینگزلی کومان از بایرن مونیخ و داگلاس کاستا از یوونتوس مورد بحث قرار گرفته است.

منابعی به ESPN گفته‌اند که یونایتد مذاکرات غیررسمی در مورد اقدامی برای دمبله که دو سال از قراردادش باقی مانده انجام داده است. این بازیکن 23 ساله از ماه نوامبر در هیچ مسابقه شرکت نکرده و در فبروری تحت عمل جراحی همسترینگ قرار گرفت.

قرارداد سه ساله او در کاتالونیا با مصدومیت روبرو شده و تصور می‌شود بارسلونا برای شنیدن پیشنهادات وی آماده است. این قابل درک است که بحث‌های غیررسمی در مورد قراردد قرضی فصل اولیه با تعهد خرید مورد بحث قرار گرفته اما هنوز هیچ رویکرد رسمی انجام نشده است.

لازم است دمبله متقاعد شود كه بارسلونا را ترك كند و به هر حال یونایتد فعلاً امیدوار است كه بتواند موفقیتی در مذاكرات سانچو پیدا كند.

اگر سانچو برای تحریک انتقال اقدام کند دورتموند تحت فشار قرار می‌گیرد اما ستاره انگلستانی هنوز تمایل به انجام این کار را نشان نداده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала