Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مادرید می‌خواهد سبایوس برگردد

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید
دنی سبایوس هافبک اسپانیایی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید برنامه فصل آینده را با سبایوس تغییر می‌دهد و سران مادریدی می‌خواهند او برگردد.

به گزارش اسپوتنیک، حذف رئال مادرید مقابل منچسترسیتی ناامیدی بزرگی در این باشگاه بود که تغییراتی را به همراه خواهد داشت. این چندان برای سقوط از لیگ قهرمانان اروپا زیاد نبود اتفاقی که بخشی از برنامه‌ها بعد از نتیجه بد در بازی اول بود. آنچه نگران کننده بود کمبود منابع هنگام ورود مهمترین بازی سال بود. به همین دلیل برنامه مادرید در مورد تقویت‌ها به دلیل بحران اقتصادی حفظ می‌شود (ارزش قرارداد آنها را ندارند) اما بینش با قرارداد قرضی گیرندگان تغییر کرده است، به خصوص با دو نفر: اودگارد و دنی سبایوس.

نشریه آ اس مدعی شده که اکنون هدف، به دست بازگشت ستاره نارویژی است و همین برنامه برای ستاره ملی پوش اسپانیایی روی دست گرفته شده است. فقط یک ماه پیش شانس حضور سبایوس در یک سال دیگر در آرسنال زیاد بود اما کشش نهایی در فصل شرایط را تغییر داده است. امروز ایده برای او این است که به پیش فصل رئال مادرید بپیوندد. سران سفیدپوشان اطمینان دارند که او بعد از اینکه نشان داد آماده بازی در بالاترین سطح است با حضور در ترکیب اول آرسنال قهرمان جام حذفی شد و پس از شکست دادن من‌سیتی توانست تیم او در فینال چلسی را از پیش رو بردارد.

سهم سبایوس غیرقابل انکار است زیرا او یکی از بهترین بازیکنان تیمش در مسابقات یاد شده بود.

در بین رهبران مادرید هیچگاه در مورد ستاره اندلسی شکی وجود نداشت. آنها معتقدند که او برای موفقیت در مادرید از کیفیت خوبی برخوردار است. بنابراین اکنون و پس از یک سال قرارداد قرضی وی در انگلستان، آنها امیدوارند که زیدان سرانجام او را داشته باشد. حتی اگر او به پیش فصل بپیوندد این مربی فرانسوی می‌خواهد که هنگام گفتگو با دنی حرف آخر را بزند. ویژگی‌های او به عنوان جایگزینی برای مودریچ که فصل بعد در سن 34 سالگی قرارداد خواهد گرفت، عالی است. در واقع در سال 2017 سبایوس با این ایده خریداری شد که در آینده وی جایگزین طبیعی ستاره کروات شود و آن لحظه فرا رسیده است.

در بازاری که اینقدر درگیر بحران کروناویروس است، تیم‌های معدودی امکان تقویت تیم خود را با هزینه صفر با دو فوتبالیست در سطح اودگارد و سبایوس دارند. به همین دلیل با توجه به ضعف نشان داده شده در لیگ قهرمانان اروپا، در برنابئو باور بر این است که باید تیم خود را با دو بازیکن بهبود ببخشند که تا چند هفته پیش انتظار می‌رفت فصل دیگری را به ترتیب در رئال سوسیه‌داد و آرسنال ادامه دهند.

سبایوس از طرف خودش هنوز منتظر وقایعی است. آرسنال و مادرید هفته‌ها با هم صحبت کرده‌اند تا گزینه ماندن وی در لندن را تحلیل کنند اما اکنون باشگاه مادریدی همه چیز را متوقف کرده است. این بازیکن از ایده بازگشت به مادرید استقبال می‌کند زیرا رویای او همچنان پیروزی در برنابئو است. اما او واضح است كه اگر بازگردد باید مهم باشد. هدف بزرگ او بازی در جام ملت‌های اروپا و بازی‌های تابستان آینده است و برای همین او باید در باشگاهی كه در آن بازی می‌كند مهم باشد. هدف وی هنگام عزیمت به آرسنال این بود که نشان دهد حاضر است به شکلی بزرگ اجرا کند و او موفق شد. حال اگر او به مادرید برگردد دیگر آن بازیکن زیر 21 سال نیست که در سال 2017 با هدف ورود تدریجی به تیم وارد شده بود. او در حال حاضر یک قطعه اصلی در ترکیب اول آرسنالِ قهرمان است. رویای او بازگشت و اما بازی کردن است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала