Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت بدموقع سانچز؛ احتمال از دست رفتن ادامه فصل برای ستاره اینتر

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر سانچز
سانچز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الکسیس سانچز چند روز پس از دائمی کردن قرارداد خود با اینتر، دچار مصدومیت شد.

به گزارش اسپوتنیک، الکسیس سانچس که به تازگی قراردادش با اینتر را دائمی کرده در بازی دیشب این تیم مصدوم شد تا حضورش در نیمه نهایی لیگ اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

الکسیس سانچز- اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ قرارداد «الکسیس سانچز» با اینتر دائمی شد

سانچز در جریان برد 2-1 اینتر مقابل بایرلورکوزن در لیگ اروپا از ناحیه ران مصدوم شد و با درد بازی را به پایان رساند. اکنون این نگرانی به وجود آمده که الکسیس سانچز دیدار نیمه نهایی و در صورت صعود اینتر، فینال لیگ اروپا را از دست بدهد. مصدومیت الکسیس سانچز از ناحیه عضله فلکسور ران راست است.

در همین حال، باشگاه اینتر در حساب توییتری خود اعلام کرد که سانچس از ناحیه پای راست مصدوم شده ولی شدت مصدومیت او باید در آینده به دقت ارزیابی شود. در صورت کشیدگی یا پارگی عضله، فصل برای الکسیس سانچز به پایان خواهد رسید. آنتونیو کونته امیدوار است مصدومیت این بازیکن شیلیایی، جدی نباشد و بتواند در ادامه رقابت های لیگ اروپا از او استفاده کند.

نکته جالب اینجا است که سانچز در طول دوران فوتبالی خود 64 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده که اکثر آنها مصدومیت از ناحیه ساق یا قوزک پا بوده. این ستاره شیلیایی فصل گذشته را به عنوان بازیکن قرضی از اولدترافورد به سن سیرو آمده بود و هفته گذشته اعلام شد که به صورت دائمی به اینتر پیوست.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала