پیش‌بینی بیل گیتس از زمان پایان ویروس کرونا

© Sputnik / Grigoriy Sisoev  /  مراجعه به بانک تصاویر پیش‌بینی بیل گیتس از زمان پایان ویروس کرونا
پیش‌بینی بیل گیتس از زمان پایان ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
موسس شرکت مایکروسافت و میلیاردر مشهور حوزه فناوری، یقین دارد که همه گیری کرونا تا پایان سال 2021 تمام خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، بیل گیتس موس شرکت مایکروسافت در مصاحبه با «وایرد» معتقد است که همه گیری کرونا تا پایان سال 2021 تمام خواهد شد. بیل گیتس، که برای تأمین بودجه تحقیقات واکسن برای تعدادی از بیماری‌های کشنده از جمله کرونا کمک‌های خیریه‌ای نیز انجام می‌دهد، نسبت به درمان کرونا خوش بین است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از مرز 20 میلیون گذشت - اسپوتنیک افغانستان
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از مرز 20 میلیون گذشت

.بیل گیتس فکر می‌کند که همه گیری کرونا تا پایان سال 2021 برای ثروتمندترین کشور‌ها در جهان و تا سال 2022 برای کشور‌های در حال توسعه تحت کنترل باشد. اگرچه این ارقام نشانگر پیشرفت علمی با سرعت بسیار بالا است، اما ممکن است برای برخی از افراد که به واکسن‌های فعلی امیدوار بودند به شدت ناامید کننده باشد.
بنیانگذار مایکروسافت معتقد است که این بیماری همه گیر بشریت را به طور جدی عقب انداخته است: "سالهای سال میگذرد تا ما به آنجا برگردیم که در اوایل سال 2020 بودیم."
گیتس گفت: "دو واکسن در سراسر جهان وجود خواهد داشت." به گفته وی، آزمایشات داروی ضد کرونا ویروس در چین و روسیه در حال انجام است، در حالی که بنیاد بیل و ملیندا گیتس برای آزمایش و جستجوی عوارض جانبی از واکسن خود، حدود سه تا چهار ماه زمان نیاز دارد.
گیتس با ارزیابی اقدامات دولت امریكا در برابر شیوع ویروس، خاطرنشان كرد: محدودیت هایی در مورد حرکت شهروندان خیلی دیر به تصویب رسیده است.
در همین حال، گیتس به مردم هشدار می‌دهد که پیشگیری از کرونا را جدی بگیرند و به استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی ادامه دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала