جهان دارنده یک میلیاردر دیگر شد

© AFP 2023 / PUNIT PARANJPEجهان دارنده یک میلیاردر دیگر شد
جهان دارنده یک میلیاردر دیگر شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق برآوردهای جدید ثروت تیم کوک از مرز 1 میلیارد دالر عبور کرده و رسما به جمع میلیاردرها اضافه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، Bloomberg گزارش داده است که ثروت تیم کوک از مرز یک میلیارد دالر فراتر رفته و مدیرعامل باارزش‌ترین کمپانی جهان، (اپل) رسما به جمع میلیاردرها اضافه شده است.

ثروتمندترین فرد جهان در سال 2020 معرفی شد - اسپوتنیک افغانستان
مارک زاکربرگ سومین میلیاردر جهان معرفی شد

این نشریه از مبلغ دقیق دارایی این شخص ارائه نکرده است. در عین حال، مشخص شده است که ثروت کوک در برابر زمینه رشد ارزش سهام اپل از یک میلیارد دالر فراتر رفته است.
خاطرنشان شده است که طی یک هفته گذشته، قیمت آنها در بورس نیویورک تقریباً 5 درصد افزایش یافته است. در عین حال سرمایه این شرکت در حال حاضر بیش از 1.9 تریلیون دالر است.
در حالي كه 1 ميليارد دالر سرمايه زيادی محسوب می شود، فاصله بسيار زيادی با مديران عامل ديگر شركت هاي بزرگ دارد. براي مثال جف بزوس با ثروت 178 ميليارد دالری در صدر ليست ميلياردرهای بلومبرگ قرار گرفته و در مقام هاي بعدی به ترتيب هم بنيانگذار مايكروسافت، بيل گيتس، مديرعامل فيسبوك، مارك زاكربرگ با ثروت 102 ميليارد دلاري به چشم مي خورند كه البته زاكربرگ اخيرا به جمع افراد با ثروت بالاتر از 100 ميليارد دلار اضافه شده است. در مقام دهم اين ليست مديرعامل شركت تسلا و اسپيس ايكس، ايلان ماسك قرار گرفته كه اگرچه كمتر از دارای افرادی مانند جف بزوس است، اما سرمايه بسيار بالاتری نسبت به كوك دارد.
تاریخ اول آگست مشخص شد که اپل از نظر سرمایه گزاری از بزرگترین کمپنی نفتی عربستان پیشی گرفت و جایگاه خود را به عنوان با ارزش ترین شرکت روی کره زمین بدست آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала