Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اتهام جدید بر علیه رونالدینهو

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Бразильский футболист Роналдиньо во время спортивного праздника в Краснодаре
Бразильский футболист Роналдиньо во время спортивного праздника в Краснодаре - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدینهو متهم است که در بازداشت خانگی خود از ویزیت‌های مدل‌ها بازدید کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدینهومتهم شده که در حین به خاطر برگزاری مهمانی‌ها با مدل‌ها در خانه خود دستگیر شد.

رونالدینهوپس از تلاش برای ورود به اپاراگوئه با اسناد جعلی (شش ماه پیش) به همراه برادر و عاملش دستگیر شد. به همین دلیل ستاره برزیلی و همراهانش به مدت یک ماه حبس شدند.

بعداً و پرداخت وثیقه 1.6 میلیون دالری مکانی که در آن "آسیز دو موریرا" در بازداشت خانگی به سر می‌برد، آنها برای اقامت در خانه در یک هتل مجلل در پایتخت این کشور به سر می‌برند. براساس گزارش روزنامه پاراگوئه‌ای HOY هر دو به همراه گروهی از دختران تا صبح میهمانی برگزار می‌کنند چیزی که کاملاً ممنوع است.

این منبع گفت: با توجه به منبع مشورت روزنامه پاراگوئه علاوه بر دریافت هدایا از جمله نوشیدنی‌های باکیفیت، روزهایی وجود دارد که حداقل دو دختر با یک نوشیدنی کامل اینجا می‌آیند.

علاوه بر این این منبع شیوه پذیرش خانم‌ها از جمله شخصیت‌های معروف را در هتل مجلل فاش کرد: "فکر می‌کنم آنها مدل هستند زیرا همه به آنها می‌دیدند."

وی افزود: "کسانی که شناخته شده‌اند مستقیماً وارد پارکینگ می شوند و افراد ناشناخته جلوی هتل پیاده می‌شوند و موتر که به آنها نزدیک می‌شود عقب می روند. آنها رقص می‌کنند."

رونالدینیو منتظر است تا وضعیت حقوقی خود را حل کند و به زودی آزاد خواهد شد، زیرا دادستانی درخواست کرده که یک روند مختصر و تعلیق مشروط حُکم وی علیه وی انجام شود ، دادرسی که برگزار می شود. در تاریخ 24 اوت برگزار شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала