Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

استعداد برتر ایتالیا در آستانه‌ی اینتری شدن

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینتر
اینتر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که باشگاه اینتر میلان در یک قدمی جذب ساندرو تونالی، هافبک جوان برشا قرار دارد. این بازیکن یکی از آینده دار ترین بازیکنان فوتبال ایتالیا به شمار می‌رود.

به گزارش اسپوتنیک، گفته می‌شود که سران باشگاه اینتر پس از پایان لیگ اروپا با سران باشگاه برشا دیدار و گفتگو خواهند کرد که هدف از این ملاقات، صحبت درباره‌ی ساندرو تونالی بازیکن 20 ساله‌ی برشا خواهد بود.

به گفته‌ی آلفردو پدولا، خبرنگار اسپورت ایتالیا، نراتزوری در حال مذاکره برای جذب این هافبک آینده دار ایتالیایی هستند اما فعلا تمرکز اصلی‌شان روی رقابت های لیگ اروپا و قهرمانی در این مسابقات است و پس از آن، تمرکز کامل باشگاه اینتر بر روی خرید ساندرو تونالی خواهد بود. حداقل مبلغی که باشگاه اینتر برای دستمزد این بازیکن پیشنهاد خواهد داد، رقم 2.5 میلیون یورو در سال خواهد بود.

I
View this post on Instagram

A post shared by Mundo Internazionale⚫🔵🇧🇷🇮🇹 (@mundo.inter) on

همچنین در این گزارش گفته شده که باشگاه برشا 40 میلیون یورو برای این بازیکن درخواست خواهد کرد اما باشگاه اینتر نهایتا مبلغ 35 میلیون یورو را بابت این انتقال خواهد پرداخت.

تونالی که محصول آکادمی برشا به حساب می‌آید عملکرد خوبی در لیگ ایتالیا داشته است به طوری که میلان و یوونتوس هم دیگر مشتریان او هستند اما اینتر در این راه جدی تر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала