Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

باورمندی گورتسکا به توقف مسی و بارسا در لیسبون

© REUTERS / ALBERT GEAلئو مسی - بارسلونا
لئو مسی - بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئون گورتسکا روی این استراتژی متوقف کردن مسی و بارسلونا در لیسبون، شرط بندی می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، لئون گورتسکا ستاره بایرن مونیخ که پیش از این در برابر کریستیانو رونالدو نیز بازی کرده است این بار فرصت دارد تا در برابر لیونل مسی حضور یابد.

جمعه شب هافبک بایرن برای نخستین بار این فُرصت را دارد که با ابرستاره آرجانتینی دیدار کند. او در مورد تقابل با مسی گفت: "تنها فرمولی که کار می‌کند این است که آن را به صورت جمعی انجام دهیم. همه ما از کیفیتی که مسی دارد باخبریم، او قادر است حتی در سخت‌ترین شرایط راه حل پیدا می‌کند. ما باید به عنوان تیم مجبور شویم با هم مبارزه کنیم. من نمی‌دانم که یک بازیکن خاص می‌تواند این کار را کند. این بازی اما آنچه ما باید انجام دهیم این است که ما به عنوان تیم بازی کنیم و سعی کنیم بازی خود را بسازیم."

از سوی دیگر تئوتون همچنین به تصمیم خود برای امضاء قرارداد با بایرن اشاره کرد در حالی‌که بارسا نیز به او علاقه مند بود. وی گفت: "تصمیم گیری برایم زمان برد. من چندین گزینه داشتم. همه را گوش کردم و تصمیم گرفتم به بایرن پاسخ مثبت بدهم و هیچ وقت از این تصمیم پشیمان نیستم."

او می‌گوید که باید در بازی مقابل بارسا محتاط بود و اطمینان دارد که همه بازی‌ها از این پس پیچیده‌تر می‌شوند. این هافبک اضافه کرد: "ما در مرحله حذفی هستیم. در اینجا هیچ بازی آسانی انجام نمی‌شود. ما برای جدالی آماده می‌شویم و آماده هستیم تا همه چیز را ارائه دهیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала