Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رگیلیون در نزدیکی استمفوردبریج

© REUTERS / Susana VeraReal Madrid's Sergio Ramos celebrates scoring their second goal with Sergio Reguilon
Real Madrid's Sergio Ramos celebrates scoring their second goal with Sergio Reguilon  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
چلسی در تلاش جذب سرخیو رگیلیون ستاره قرضی رئال مادرید است و در این رقابت به او نزدیک‌تر از دیگر تیم‌هاست.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو رگیلیون ستاره قرضی رئال مادرید در سویا این فصل را به گونه قرضی سپری کرده و حالا تیم‌های بزرگ اروپایی خواهان اوست. در این بین اما چلسی پیشتاز بوده و نسبت به دیگر نزدیک به اوست.

رگیلیون در فصل گذشته برای سویا مثمر واقع شده و به تجربه بزرگ رسیده است و ضمن درخشش در لالیگا حالا در لیگ اروپا نیز او می‌درخشد.

فورم او باعث شده که وی با انتقال به استمفورد بریج در ارتباط باشد در حالی‌که فرانک لمپارد می‌خواهد دفاع چپ جدید را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

بن چیلول ستاره لستر سیتی و نیكلاس تگلیافیكو از آژاكس دو نامی هستند كه پیش از این به عنوان اهداف چلسی یاد شده‌اند اما رگیلیون می‌تواند گزینه ارزشمندی باشد خصوصاً در مقایسه با چیلول که توسط فاکس با 80 میلیون پوند ارزش گذاری می‌شود.

ستاره 23 ساله بعید است با مارسلو یا فرلاند مندی در پست چپ به برنابئو برگردد اما او می‌تواند هزینه‌ای خوبی برای ثروت اندوزی مادریدی‌ها باشد.

نیکوولو شیه‌را کارشناس نقل و انتقالات ادعا می‌کند که کیا جورابچیان وکیل وی تلاش دارد تا یک انتقال دور از پایتخت اسپانیا را ترسیم کند و چلسی به عنوان مقصد نزدیک محسوب می‌شود.

اما او مدعی‌ست اتلتیکو مادرید، ناپولی و آرسنال نیز خواستار رگیلیون هستند.

شیه‌را توییت خود را به روزرسانی کرد و گفت: "کیا جورابچیان در حال تلاش برای انتقال سرخیو رگیلیون است. چلسی به وی علاقه مند است اما در روزهای گذشته نیز اتلتیکو مادرید، ناپولی و آرسنال در مورد او جویای معلومات شده‌اند."

هفته گذشته از رگیلیون در مورد آینده‌اش پرسیده شد  اما او از صحبت در باره احتمال انتقالش امتناع ورزید.

وی به مارکا گفت: "اگر سال من در سویا خوب نبود پس این اتفاق نمی‌افتاد ... این تیم‌ها زنگ نخواهند زد. من در مورد هر چیزی در مورد شهر، باشگاه و همکارانم شکایتی ندارم. احساس می‌کنم خیلی دوست داشتنی هستم. چه کسی می‌داند که آینده چه خواهد شد."

آبی‌های لندن قبلاً تیمو ورنر و حکیم زیاش را خریداری کردند و کای هاورتز نیزد ستاره مورد هدف بعدی آنهاست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала