Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع پیشین یووه کفش‌هایش را آویخت + عکس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر استفان لیخت اشتاینر
استفان لیخت اشتاینر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
استفان لیخت‌اشتاینر مدافع اسبق تیم ملی سوییس و باشگاه‌های یوونتوس و آرسنال تصمیم به بازنشتگی گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، استفان لیخت‌اشتاینر، مدافع راست سوئیسی سابق یوونتوس، رسما اعلام بازنشستگی کرده و کفش هایش را آوریخت. او در پست هافبک راست نیز مورد استفاده قرار می‌گرفت.

استفان لیخت‌اشتاینر، بازیکن سابق لاتزیو، یوونتوس و آرسنال در سن 36 سالگی از فوتبال بازنشسته شد. کاپیتان سابق تیم ملی سوئیس پس از یک فصل حضور در آگسبورگ در بوندس لیگا، بازنشستگی خود از فوتبال را رسما اعلام کرد تا فصل 2019/20 آخرین فصل فوتبالیِ او باشد. این مدافع 10 سال را در سری آ گذراند، او ابتدا در لاتزیو موفق شد تا جام حذفی ایتالیا و سوپر جام ایتالیا را بدست آورد و پس از آن راهی یوونتوس شد و بین سال های 2011 تا 2018 در جمع بیانکونری ها توپ می‌زد. او دوران موفقی را در لیگ ایتالیا با تیم تورینی داشت.

View this post on Instagram

A post shared by Goal (@goalglobal) on

لیخت‌اشتاینر در یوونتوس، 7 اسکودتو، 4 کوپا ایتالیا و 3 سوپر جام ایتالیا کسب کرد و پس از آن در سال 2018 راهی آرسنال شد و به مدت یک فصل در تیم لندنی بود. او فصل آخر فوتبالش را در آگسبورگ گذراند. این بازیکن 108 بار برای تیم ملی سوئیس به میدان رفته بود. او سابقه‌ی حضور در سه جام جهانی و دو جام ملت های اروپا را در کارنامه‌ی خود دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала