Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستر بزرگ‌ترین تیم جهان است، اما شکستش میدهیم

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Spain head coach Julen Lopetegui
Spain head coach Julen Lopetegui - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یولن لوپتگی، سرمربی سویا پیش از جدال یک‌شنبه‌ی این تیم با منچستریونایتد در مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا، اقدام به تمجید از این تیم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، قهرمان پنج دوره‌ی رقابت‌های یورو لیگ شب گذشته با ضربه‌ی سر دقایق پایانی لوکاس اوکامپوس پس از، از دست دادن پنالتی توسط رائول خیمنز مهاجم ولوورهمپتون جایگاه خویش را در بین چهار تیم برتر تضمین کرد و در این مرحله باید به جدال شیاطین سرخ بروند.

آنها روز یکشنبه با تیم اوله گونار سولسشایر در استادیوم کلن روبرو خواهند شد و لوپتگی امیدوار است که تیم برتر لیگ برتر را شکست دهد.

سرمربی سویا گفت: "ما در بازی بعدی مقابل منچستر یونایتد بازی خواهیم کرد، آنها بزرگترین تیم جهان هستند اما ما برای آنها آماده می شویم."

وی گفت: "ما روی بازی بعدی متمرکز هستیم، در مقابل یک تیم برتر، با تاریخ غنی، که در فرم بسیار خوبی قرار دارد. ما مثل همیشه بهترین‌های خود را انجام خواهیم داد. بازی کردن در برابر آنها واقعاً دشوار خواهد بود، اما با اعتقاد به اینکه می توانیم آنها را شکست دهیم، وارد بازی خواهیم شد."

View this post on Instagram

A post shared by footinfoes (@footinfoes) on

پس از پیروزی در برابر ولووز این تیم از ماه فبروری شکست نخورده است. با این حال، این بازی می توانست یک رقابت تمام انگلیسی باشد اگر یاسین بونو دروازه بان سویا پنالتی زودهنگام رائول خیمنز را نمی توانست بگیرد.

یاسین بونو دروازه‌بان سویا گفت: "من می دانم که خیمنز منتظر حرکت دروازه‌بان است، بنابراین من مجبور شدم بی حرکت بایستم و تلاش کنم و او را به روشی که می خواستم انجام دهم."

"آنها در کسر ثانیه موفق به ایجاد تغییر می‌شوند و من فقط خوش شانسم که این اولین پنالتی بود که او از دست داد. رائول را از زمان حضور ما در اتلتیکو مادرید می شناسم، بنابراین من کمی می دانستم که او چطور تمایل به زدن پنالتی دارد. اما شما همیشه به شانس نیاز دارید."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала