Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسیدن به نیمه‌نهایی برای یونایتد کافی نیست

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سولسشایر سرمربی منچستریونایتد درباره‌ی حضور شیاظین سرخ در بین 4 تیم برتر لیگ اروپا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که رسیدن به مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ اروپا برای شیاطین سرخ کافی نیست.

منچستریونایتد پس از پیروزی یک بر صفر مقابل کپنهاگن در مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ اروپا، راهی نیمه نهایی شد و اکنون دو گام با قهرمانی فاصله دارد. منچستریونایتد در سال 2017 با ژوزه مورینیو قهرمان لیگ اروپا شده بود و اکنون سولسشر به دنبال تکرار آن عنوان است.

او در گفتگو با MUTV گفت:" ما قبلاً دو مرحله‌ی نیمه نهایی را تجربه کرده‌ایم و اکنون می خواهیم به مرحله‌ی بعد برویم. رسیدن به نیمه نهایی یک تلاش خوب، مناسب و معقول است، اما برای منچستریونایتد این خوب و کافی نیست. تیم در حال پیشرفت است و روز به روز بیشتر گرسنه‌ی موفقیت می‌شود. ما بیشتر می‌خواهیم. وقتی یک بازی یا چیزی را از دست می دهیم، دیگر نمی خواهیم آن احساس را داشته باشیم، بنابراین فکر می کنم تیم برای یکشنبه آماده است."

View this post on Instagram

A post shared by Ole Gunnar Solskjær (@solskjaerutd) on

سولسشر در مورد شرایط تیمش پس از 120 دقیقه بازی مقابل کپنهاگن گفت:" از نظر جسمی خوب هستیم، همه تیم ها به هر حال بازی های بسیاری انجام داده اند. در حال حاضر این مهم است که چه کسی از نظر ذهنی قوی است، شما می توانید به حریف نگاه کنید و بدانید که آنها خسته اند، اما می خواهید که آنها احساس خستگی بیشتری نسبت به شما داشته باشند باید از نظر ذهنی، متمرکز و قوی باشید. فقط باید بازیکنان را با نگرش صحیح متمرکز کنیم."

سرمربی منچستریونایتد درمورد قالب لیگ اروپا در این فصل گفت:" این مانند یک جام ملت های اروپا یا جام جهانی است، شما شانس دومی ندارید و می دانید که باید همه چیز را روی بازی بگذارید. اما برای من، این بهترین سناریو است تا بتوانیم این مسابقات را به خوبی تمام کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала