عکس رئیس‌جمهور پوتین با لباس جیمز باند در روی جلد مجله فرانسوی

© Sputnik / Alexey Nikolsky /  مراجعه به بانک تصاویر عکس رئیس‌جمهور پوتین با لباس جیمز باند در روی جلد مجله فرانسوی
عکس رئیس‌جمهور پوتین با لباس جیمز باند در روی جلد مجله فرانسوی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مجله لیبراسیون، فرانسوی روی جلد شماره جدید خود عکس رئیس‌جمهور روسیه را با لباس جیمز باند قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک،  مجله لیبراسیون، فرانسوی روی جلد شماره جدید خود عکس رئیس‌جمهور روسیه را با لباس جیمز باند قرار داد.

در عین حال، این مجله به جای یک تفنگچه، در دست رئیس‌جمهور پوتین واکسین کرونا روسی را رسم کرده است. و روی جلد جدید این مجله متن «فراد هرگز نمی‌میرد» نوشته شده است. و در پایین در مورد توسعه واکسین کرونا روسی و وضعیت بیماری همه‌گیر کرونا در فرانسه نوشته شده است.

پیش از این، روسیه از ثبت اولین واکسین ضد کرونا در جهان خبر داد و نام واکسین را «اسپوتنیک وی» گذاشت. همچنان گفته شد که تمام آزمایش‌های لازم را پشت سر گذاشته و ایمنی پایدار را تشکیل می‌دهد.

چندین کشور با خونسردی این خبر را گرفتند. میخائیل موراشکو، وزیر صحت روسیه انتقاد در درباره واکسین را بی‌اساس خواند و گفت که این همه موضوع رقابت است.

به گفته وی، بسیاری از کشورها از حالت های اجباری خاصی برای تحقیق استفاده کرده اند، اما واکسین روسی راه حلی است که قبلاً علم و اطلاعات بالینی را تجربه کرده است.

مقاله در مورد چیست

نویسندگان این مقاله توضیح می‌دهند که این واکسین به دلیل ماهواره مصنوعی نامگذاری شده است که جهان را با غلبه امریکایی‌ها در یک مسابقه فضایی در اکتوبر سال 1957 شگفت زده کرد.

در این مقاله آمده است: «سرعتی که رئیس‌جمهور پوتین (درباره واکسین) اعلام کرد بسیار عجیب است. سرعت یا عجله؟ سازمان جهانی صحت با احتیاط نسبت به اظهارات روسیه واکنش نشان داد... در مورد جدیت و آزمایش‌های بالینی شک و تردید وجود دارد».

روز گذشته ولادیمیر پوتین در نشست اعضای دولت خود خبر داد که واکسین ضد ویروس کرونا در روسیه به ثبت رسیده است. رئیس‌جمهور روسیه گفت: «تا آنجا که من می‌دانم امروز صبح، 11 اگست روسیه اولین کشور جهان بود که واکسین ضد ویروس کرونا را به ثبت رسانده است».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала