چه کسانی نمی‌توانند واکسین کرونا روسی را تزریق کنند؟

© Photo / Press Service of Russia's Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر چه کسانی نمی‌توانند واکسین کرونا روسی را تزریق کنند؟
چه کسانی نمی‌توانند واکسین کرونا روسی را تزریق کنند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازه سنی استفاده از این واکسین بین 18 تا 60 سال است. موارد منع مصرف واکسیناسیون افراد زیر 18 سال در دستورالعمل های این واکسین به علت عدم وجود اطلاعات در مورد ایمنی و اثربخشی دارو برای کودکان است.

به گزارش اسپوتنیک، بنابر گواهی ثبت نام دارو که در سایت ثبت داروهای روسیه منتشر شده است، لیست موارد منع مصرف واکسین روسی کووید-19 شامل سن زیر 18 سال، بارداری و همچنان حساسیت به اجزای واکسین، آلرژی شدید، بیماری حاد عفونی و غیر عفونی می‌باشد.

وزارت صحت روسیه تاریخ توزیع واکسین کرونا را اعلام کرد - اسپوتنیک افغانستان
وزارت صحت روسیه تاریخ توزیع واکسین کرونا را اعلام کرد

بازه سنی استفاده از این واکسن بین 18 تا 60 سال است. موارد منع مصرف واکسیناسیون افراد زیر 18 سال در دستورالعمل های این واکسین به علت عدم وجود اطلاعات در مورد ایمنی و اثربخشی دارو برای کودکان است.

در توضیحات این واکسین آمده است که در روز واکسیناسیون، دمای بدن نباید از 37 درجه تجاوز کند. اماکن واکسیناسیون باید به درمان ضد شوک مجهز شوند. پس از تزریق واکسین، بیمار باید حداقل نیم ساعت تحت نظارت طبی باشد.

پیش از این روسیه از ثبت اولین واکسین کرونا در جهان خبر داده بود. این واکسین «اسپوتنیک وی» نامگذاری شده و تمام آزمایش های لازم را پشت سر گذاشته است. افزوده می‌شود که واکسین روسی بر پایه شاخه آدنوویروس توسط وزارت صحت روسیه در تاریخ 11 اگست به ثبت رسید و اولین واکسین ثبت شده ضد کرونا در جهان خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала