Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بمب نقل و انتقالات اروپا اروپا؛ دیبالا در فهرست فروش یوونتوس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دیبالا
دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه مشهور ایتالیایی مدعی شده که سران باشگاه یوونتوس، ستاره آرجنتینی تیم شان را در فهرست فروش قرار داده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه ایتالیایی «توتواسپورت» ایتالیا در شماره امروز خود در صفحه اول تیتری منتشر کرد که شگفتی هواداران بیانکونری را به دنبال داشته است.

دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
واکنش یوونتوس به پیشنهاد وسوسه‌انگیز رئال برای خرید دیبالا

این نشریه می‌گوید یوونتوس به دنبال فروش پائولو دیبالا است و نام او را در فهرست فروش قرار داده. در بخشی از این گزارش آمده است اگر پائولو دیبالا قرارداد طولانی مدت با یوونتوس نبندد این بازیکن به فروش می رسد. توتو اسپورت در کنار ادعای عجیب خود مدعی است یوونتوس برای فروش دیبالا مبلغ قابل توجهی می‌خواهد و رقم مورد نظر خود را چیزی در حدود 110 میلیون یورو تعیین کرده است.

این نشریه ایتالیایی از منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان مشتری‌های احتمالی دیبالا خبر داد. به این ترتیب، اگر منچسترسیتی ستاره آرجنتینی را جذب کند، پول کافی برای خرید پوگبا از منچستریونایتد برای یووه فراهم خواهد شد. البته این رسانه مدعی شد فروش دیبالا به رئال مادرید می‌تواند با تعویض بازیکن نیز صورت گیرد. توتواسپورت از بازیکنانی چون ایسکو یا آسنسیو برای این انتقال بین یووه و رئال صحبت کرد.

پائولو دیبالا تابستان گذشته هم با شایعاتی درباره جدایی اش از یووه مواجه بود ولی در نهایت ماندگار شد و این فصل یکی از بهترین ستاره‌های بیانکونری بود. با منصوب شدن آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی یووه انتظار می‌رود که این تیم تابستان پرکاری در نقل و انتقالات داشته باشد چرا که پیرلو می‌خواهد تیمی مد نظر خود را برای فصل آینده بسازد.

View this post on Instagram

La prima pagina di #Tuttosport ⬇️ 🔸#Dybala è sul mercato! 🔸Fieri di voi!

A post shared by Tuttosport (@tuttosport) on

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала