Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل پس از کامبک برابر آتالانتا: پی‌‌اس‌جی کاملا شایسته صعود بود

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توخل
توخل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی آلمانی پاری‌سن‌جرمن به این بارو است که که شاگردان او شایستگی پیروزی در این مسابقه را داشتند.

به گزارش اسپوتنیک، پاری‌سن‌جرمن با نتیجه‌ی دو بر یک آتالانتا را شکست داد و راهی مرحله‌ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. توماس توخل، سرمربی آلمانیِ پی اس جی معتقد است که تیمش کاملا شایستگی صعود به مرحله‌ی بعد را داشته است.

Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پی‌اس‌جی 2 آتالانتا 1؛ بازگشت رویایی پاریسی‌ها و پایان طلسم 25 ساله
توخل پس از بازی گفت:«امروز پنجاهمین سالگرد تولد این باشگاه بود، بنابراین یک بازی شبیه به این در چنین مناسبت تاریخی‌ای فوق العاده بود، با این حال چهار قهرمانی در این فصل داشته‌ایم و اکنون به نیمه نهایی رسیده‌ایم، مطمئناً این روز را فراموش نخواهیم کرد. افرادی که خارج از باشگاه هستند، نمی‌توانند درک کنند که رسیدن به این اهداف چه قدر سخت و دشوار است، حتی اگر تیمی خوب و ترکیب بسیار فوق العاده ای را در اختیار داشته باشید، باز هم دستیابی به این اهداف سخت است.»
سرمربی پاری‌سن‌جرمن در ادامه اظهار داشت:«من هرگز احساس نمی کردم که در نهایت گل نخواهیم زد. من حتی به دستیارانم گفتم که مطمئن هستم گل می‌زنیم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم و کاملا شایستگی حضور در مرحله نیمه نهایی را داریم. به طور طبیعی، کمی شانس هم وجود داشت اما اگر کل بازی را تماشا کنید متوجه می‌شوید که ما سزاوار آن بودیم که از این مرحله عبور کنیم. در نیمه دوم کنترل کاملی داشتیم و ریتم خود را پیدا کردیم. بازیکنانی که از روی نیمکت وارد زمین شدند، استثنایی عمل کرده و تفاوت بزرگی را ایجاد کردند

پاریسی‌ها تا ثانیه‌های پایانی فاصله‌ای تا شکست مقابل آتالانتا و حذف از لیگ قهرمانان نداشت، اما در دقایق آخر معجزه ای رخ داد و آنها با زدن دو گل به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کردند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала