Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جشن تولد دلیخت در شفاخانه + عکس

© AP Photo / Martin MeissnerPortugal's Cristiano Ronaldo, left, jumps for the ball with Netherlands' Matthijs de Ligt during the UEFA Nations League final soccer match between Portugal and Netherlands at the Dragao stadium in Porto, Portugal, Sunday, June 9, 2019.
Portugal's Cristiano Ronaldo, left, jumps for the ball with Netherlands' Matthijs de Ligt during the UEFA Nations League final soccer match between Portugal and Netherlands at the Dragao stadium in Porto, Portugal, Sunday, June 9, 2019. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماتیس دلیخت پس از جراحی شانه خود در شفاخانه تولد 21 سالگی خود را جشن گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، ماتیس دلیخت مدافع هالندی یوونتوس در حالی امروز 21 ساله شد که البته جشن تولد امسال خود را هرگز با خاطره ای خوش در یاد نخواهد داشت چرا که تحت عمل جراحی قرار گرفت و دوستانش مجبور شدند که در بیمارستان برایش جشن تولد بگیرند.

دلیخت مدت‌ها بود که با مصدومیت بازی می کرد اما در نهایت تصمیم گرفت که با اتمام فصل زیر تیغ جراحی برود تا برای فصل جدید با آمادگی کامل بتواند به تیم تورینی کمک کند. پزشکان تخمین می زنند که این مدافع سه ماه از میادین دور باشد هر چند که خودش دوست دارد زودتر برگردد تا هم به یوونتوس کمک کند و هم در یورو 2021 در خدمت تیم ملی هلند باشد. 

View this post on Instagram

A post shared by Matthijs de Ligt (@mdeligt_) on

دلیخت که از ناحیه شانه تحت عمل جراحی قرار گرفته در پیامی اینستاگرامی نوشته است :" از حمایت همه شما و تبریک های تولدی که برایم فرستادید، تشکر می کنم. عمل جراحی خوب پیش رفت. از پزشکان بی نظیر و کادر پزشکی متشکرم که به من کمک کردند. حالا زمانش رسیده است تا روی ریکاوری تمرکز کنم."

فصل اول دلیخت در یوونتوس با قهرمانی در لیگ ایتالیا به پایان رسید اما شاید مدافع هالندی انتظار داشت تا بتواند فصل بهتری داشته باشد و نسبت به آژاکس پیشرفت بیشتری داشته باشد. به هر صورت این مدافع حالا روی فصل آینده تمرکز خواهد داشت و سعی می کند تا هر چه زودتر ریکاوری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала