Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زورگیری و سرقت از مهاجم تیم ملی روسیه در خیابان های بارسلونا

© Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر فدور اسمولوف
فدور اسمولوف - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در آخرین هفته مسابقات لالیگا بود که سلتاویگو توانست تساوی ارزشمندی مقابل اسپانیول کسب کند و به سختی بقای خود را قطعی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سلتاویگو در هفته پایانی رقابت‌های لالیگا به مصاف اسپانیول رفت و در نهایت کار به تساوی بدون گل ختم شد اما به لطف توقف لگانس برابر رئال، این سلتا بود که در لالیگا ماند.

لیگ برتر فوتبال روسیه - اسپوتنیک افغانستان
تاریخ از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال روسیه مشخص شد

اسمولوف مهاجم روس سلتاویگو اما شب چندان خوبی نداشت چرا که در حالی که با برخی از دوستانش در حال قدم زدن در یکی از خیابان های شهر بارسلونا بود، توسط گروهی از سارقان احاطه شد و مجبور شد که ساعت خود که 300 هزار یورو ارزش داشت را در اختیار آنها قرار بدهد.

اسمولوف شخصا شکایت خود را در همان شب در مقر پلیس به ثبت رساند اما مشکل این جا بود که او هر چند که قیمت ساعت را می دانست اما اطلاعی از مارک یا مدل این ساعت نداشت و به همین خاطر به نظر نمی رسد که شانسی برای پس گرفتن ساعت خود باشد. البته این اولین باری نیست که چنین سرقتی در خیابان های بارسلونا گزارش می شود.

اخیرا صفحه نشریه کاتالونیایی لاوانگاردیا ویدیویی منتشر کرده است که در آن گروهی از سارقان در حال زورگیری و ربودن ساعت یک توریست هستند. به هر صورت به نظر می رسد که اسمولوف که در حال حاضر جایگاه ثابتی در تیم ملی روسیه دارد، از سفر به شهر بارسلونا خاطره خوشی در ذهن خود نخواهد داشت و نمی تواند خاطره این زورگیری و سرقت ساعتش را از یاد ببرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала