Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز شاه کلید انتقال لاوتارو به بارسا

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز ستاره بارسلونا می‌تواند معادله لاوتارو مارتینز را حل کند و مهم‌ترین شاه کلید برای بارسا در این زمینه باشد.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد که بارسلونا در رقابت برای جذب لاوتارو مارتینز به هدف می‌رسد زیرا مهاجم اینتر اولویت تابستان این باشگاه است و لوئیز سوارز می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

این یک معامله ای است که چندین ماه به طول انجامیده و لیونل مسی نیز برای ورود هموطنش پافشاری دارد. مهاجم اینتر حتی طبق گزارش "اسپورت" برخی از موارد قراردادش با بارسا از جمله حقوق سالانه 10 میلیون یورو را به توافق رسیده است. بارسا مایل به لغو بند 111 میلیون یورویی این بازیکن نیست که در تاریخ 7 جولای به پایان رسید و اینتر هم دوست ندارد این بازیکن را بفروشد. با این حال یک مرد می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

کالچیومرکاتو اعلام کرده که بارسا می‌تواند پیشنهاد بزرگی برای لاوتارو مارتینز ارائه دهد اما تنها در صورت جدایی لوئیز سوارز این اتفاق خواهد افتاد زیرا اخیراً مارکا گزارش کرده که ستاره 33 ساله اروگوئه‌ای از سوی تیم های MLS در امان نیست.

لوئیس سوارز به قطر؟

در نهایت ممکن است تماس از غرب نه بلکه از سمت شرق بیاید.

این پنج شنبه اسپورت مدعی شد که که تیم "العربی" می‌خواهد لوئیز سوارز را به خدمت بگیرد در حالیکه قرارداد وی با بارسا در ماه جون 2021 به پایان می‌رسد و این می‌تواند سبب راحتی "هییمر هالگرامسون" سرمربی باشگاه قطری باشد که خواهان نیروی تازه است. مُهاجم اروگوئه‌ای که در سال 2014 وارد بارسلونا شد با وجود جویای شرایط او توسط تیم العربی، گزینه ی در قراردادش دارد که در صورت انجام بازی های وی در فصل 2020/2021 بطور خودکار فعال می‌شود و قرارداد او یک فصل دیگر تمدید می شود.

 

تنها راه حل عزیمت لوئیز سوارز؟

بند یاد شده در بالا قبلاً توسط جوزپ ماریا بارتومئو ذکر شده بود اما می‌توانست تنها یک راه حل برای پرونده لاوتارو مارتینز باشد و گزارش کالچیو مرکاتو تأیید می کند: یا لوئیس سوارز می‌رود یا بارسا می‌تواند از لاوتارو مارتینز چشم پوشی کند.

براساس گزارش‌های منتشر شده از توتو اسپورت اینتر تمایل دارد به محض پایان فصل جاری مذاکرات را برای تمدید قرارداد ستاره آرجانتینی آغاز کند. این روزنامه‌ حاکی است که سران میلان آمادگی خود را دارند تا لاوتارو مارتینز را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان اینتر تبدیل نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала