لت و کوب رئیس تلویزیون خورشید توسط وکیل شورای ولایتی کابل + ویدیو

© Photo / social mediaلت و کوب رئيس تلویزیون خورشید توسط افراد یک عضو شورای ولایتی کابل
لت و کوب رئيس تلویزیون خورشید توسط افراد یک عضو شورای ولایتی کابل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رفیع صدیقی؛ یکتن از خبرنگاران و رییس عامل تلویزیون خورشید به رسانه‌ها گفته که وی ظهر روز پنجشنبه در مقابل خانه‌اش به دلیل ممانعت از اعمار یک بلندمنزل غیرقانونی در ناحیه ۴ کابل که در همسایه‌گی وی قرار دارد، توسط فواد صدیقی؛ وکیل شورای ولایتی کابل لت و کوب شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رادیو کلید، وی می‌گوید که این وکیل شورای ولایتی به منظور حمایت از اعمار بلندمنزل مربوطه، وی را تهدید به مرگ نیز کرده‌است.
با این حال فواد صدیقی؛ وکیل شورای ولایتی کابل که متهم به برخورد فزیکی با رفیع صدیقی می‌باشد، با رد این ادعا می‌گوید که وی هیچ‌گونه برخورد فزیکی با آقای رفیع صدیقی نداشته است.
در همین حال، ناحیه چهارم کابل نیز با تایید غیرقانونی‌بودن بلندمنزل مربوطه می‌گوید که این ناحیه طی مکتوب رسمی به حوزه چهارم پولیس کابل، قانونی‌نبودن اعمار این بلندمنزل را تایید کرده و از پولیس کابل خواهان جلوگیری از اعمار آن شده‌است.

در ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی نشر شده، دیده می‌شود که فواد صدیقی با چند نفر مسلح با یک شخص که صورتش دیده نمی‌شود، درگیر شده و با او برخورد فزیکی می‌کنند و یک شخص مسلح دیگر که لباس پولیس به تن دارد، به جانب شخصی که فلم می‌گیرد، سنگ پرتاب می‌کند.

سیمع سمسور؛ رییس ناحیه چهارم در صحبت با کلید گفت که به مدت سه ماه کار، اعمار این بلندمنزل متوقف شده بود، اما در چند روز اخیر دوباره تلاش‌ها برای اعمار آن صورت گرفته و بازهم به پولیس هدایت داده شده که مانع اعمار این ساختمان شود.
از سویی هم، وزارت امور داخله می‌گوید که پولیس با درک وظیفه خود مبنی بر تنفیذ قانون پس از گرفتن هدایت از شاروالی مانع اعمار ساختمان‌های غیرقانونی می‌شود.
طارق آرین؛ سخنگوی این وزارت در صحبت با کلید گفت که در صورت عارض‌شدن آقای رفیع صدیقی، قضیه وی به‌صورت قانونی و جدی از سوی وزارت امور داخله پی‌گیری می‌شود.
قابل ذکر است که اعمار ساختمان‌های غیرقانونی به دلیل حمایت شماری از اراکین بلندرتبه‌ی حکومتی، یکی از چالش‌های عمده‌ی شهر کابل به شمار می‌رود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала