Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ونگر پیشنهاد مربیگری بارسلونا را رد کرد

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUArsene Wenger
Arsene Wenger - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی پرافتخار و بزرگ فرانسوی پیشنهاد بارسلونا برای هدایت این تیم را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، مجری فرانسوی سایت «Le 10 sport»، مدعی شده که بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی است که اخیراً به ونگر نزدیک شده است و این مربی 70 ساله پیشنهاد آنها را رد کرده است.

Arsene Wenger - اسپوتنیک افغانستان
ونگر، دلتنگ بازگشت به دنیای فوتبال

به نظر می رسد روشن نبودن پروژه فعلی بارسلونا و عدم اطمینان آرسن ونگر از آینده دلیل اصلی این تصمیم از سوی او بوده است. ونگر از زمانی که در سال 2018 آرسنال را ترک کرد، هنوز هدایت تیمی را بر عهده نگرفته و به میادین بازنگشته است. مجری این سایت فرانسوی در این باره می‎افزاید:«بحث های اولیه به خوبی پیش رفته بود و ونگر قبل از تصمیم گیری برای رد پیشنهاد بارسلونا به این پروژه علاقه مند بود.»

به جز آرسن ونگر نام سرمربی های دیگری از جمله ژاوی و مائوریتسیو پوچتینو نیز به عنوان نامزدهای احراز پست سرمربیگری بارسلونا منتشر شده بود. البته بعید به نظر می رسد کیکه ستین فصل بعد نیز روی نیمکت بارسلونا حضور داشته باشد و شاید دوباره چندی دیگر بحث حضور آرسن ونگر در رختکن بلوگرانا مطرح شود.

ونگر اکنون به عنوان رئیس توسعه جهانی فوتبال فیفا و در مورد چگونگی کمک به مردم چه در زمین و چه در خارج از آن فعالیت می کند. آرسن ونگر فرانسوی در سال 2018 پس از 22 سال حضور در آرسنال، این تیم را ترک کرد و از آن زمان مربیگری هیچ تیمی را بر عهده نگرفته است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала