Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک ادعای عجیب؛ رونالدو به بارسلونا پیشنهاد شد!

© AFP 2023 / ALBERTO LINGRIAرونالدو و بونوچی
رونالدو و بونوچی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرنگار مشهور اسپانیایی ادعا کرده که سران باشگاه یوونتوس در تلاش برای فروش رونالدو است و این بازیکن حتی به باشگاه بارسلونا نیز پیشنهاد شده است.

به گزارش اسپوتنیک، گیِم بالاگه خبرنگار معروف مدعی شد باشگاه یوونتوس فوق‌ستاره‌اش را به باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده است. گفته می‌شود یوونتوسی‌ها برای کم کردن هزینه‌ها تصمیم گرفته‌اند کریستیانو رونالدو را بفروشند و از بحران مالی فرار کنند.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
باشگاه مکزیکی به دنبال جذب رونالدو + عکس
این خبرنگار مشهور اسپانیایی در این خصوص اظهار داشت:«ما در 6 ماه اخیر دیده‌ایم که خورخه مندس به برخی از باشگاه‌های دنیا رونالدو را پیشنهاد داده است. این شخص کریستیانو را به رئال مادرید پیشنهاد داده که این تیم گفت: به هیچ وجه! رونالدو به باشگاه‌های آمریکایی هم پیشنهاد شده است و همچنین تیم‌های دیگر
بالاگه در اداه اظهار داشت:«تمام این اتفاقات و فروش رونالدو نیز به خاطر این است که یوونتوس می‌خواهد از شر دستمزد بالای کریستیانو راحت شود. البته فروش رونالدو به این سادگی نیست. باید بگویم در این بین رونالدو حتی به باشگاه بارسلونا نیز پیشنهاد شده است.»

در همین حال، این این روزنامه نگار اسپانیایی به رادیو بی بی سی گفته که از خورخه مندس، وکیل رونالدو خواسته شده برای او به دنبال باشگاهی جدید بگردد و بارسلونا یکی از باشگاه هایی است که مندس به آنها نزدیک شده است. تماس مندس با بارسلونا این احتمال رویایی را بوجود آورده که شاید روزی بتوانیم برای اولین بار شاهد حضور دو غول بزرگ دنیای فوتبال، مسی- رونالدو در یک تیم و با یک پیراهن باشیم!

حقوق رونالدو سالیانه 30 میلیون یورو است، به همین دلیل با فروش او بودجه زیادی در باشگاه یوونتوس آزاد خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала