ثبت بیش از ۵ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در روسیه

© Sputnik / Alexander Kriazhev /  مراجعه به بانک تصاویر ثبت بیش از ۵ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در روسیه
ثبت بیش از ۵ هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش ستاد عملیاتی مبارزه با شیوع عفونت ویروس کرونا در روسیه، تعداد مجموعی افراد آلوده در این کشور به رقم ۹۰۷.۷۵۸ نفر رسید.

به گزارش اسپوتنیک، ستاد عملیاتی مبارزه با شیوع عفونت ویروس کرونا در روسیه امروز (پنجشنبه، ۱۳ اگست) اعلام کرده است: تعداد موارد عفونت ویروس کرونا که به طور روزانه در روسیه مشاهده می‌شود به ۵.۰۵۷ نفر رسیده است، با این حساب تعداد کل افراد آلوده به کووید-۱۹ به رقم ۹۰۷.۷۵۸ نفر می‌رسد.

طبق آمار این ستاد، رشد روزانه این شاخص برای روز دوازدهم از ۰.۶ درصد تجاوز نمی‌کند.

در یک شبانه‌روز گذشته 9 بیمار کرونایی در افغانستان جان باخته‌اند - اسپوتنیک افغانستان
در یک شبانه‌روز گذشته 9 بیمار کرونایی در افغانستان جان باخته‌اند

کمترین میزان رشد روزانه در ناحیه خودگردان چوکوتکا به میزان ۰,۰ درصد، ناحیه خودگردان ننتسکی ۰,۰ درصد، در ولایت اسمولنسک ۰.۲ درصد، ولایت مسکو ۰.۲ درصد، اوستیای شمالی ۰.۲ درصد، جمهوری چچن ۰.۲ درصد، مسکو ۰.۳ درصد، جمهوری کاباردینو-بالکاریا ۰.۳ درصد، جمهوری قره چای چرکس ۰.۳ درصد، در ولایت های ولادیمیر و لیپتسکی نیز هر کدام به میزان ۰.۳ درصد رشد ثبت شده است.

به طور خاص، ۶۹۲ مورد جدید از عفونت در مسکو، ۱۶۲ مورد در ولایت سِوِردْلوفسک، ۱۶۰ مورد در سنت پترزبورگ، ۱۴۸ مورد در ولایت مسکو و ۱۳۰ مورد در در ولایت نیژنی نووگوراد مشاهده شد.

در حال حاضر، ۱۷۵.۹۷۸ نفر در حال ادامه درمان عفونت ویروس کرونا در کشور هستند.

تعداد بیماران درمان شده در روسیه که به عنوان مبتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شده بودند، به روزانه ۶.۰۹۸ مورد افزایش یافته است که طبق گفته ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا، در مجموع ۷۱۶.۳۹۶ نفر بهبود یافتند که این رقم ۷۸.۹ درصد از کل افراد آلوده به کووید-۱۹ در فدراسیون روسیه را تشکیل می‌دهد.

به طور خاص، روزانه ۷۸۷ بیمار در مسکو، ۲۵۶ نفر در جمهوری باشقیرستان، ۲۴۲ نفر در ولایت نیژنی نووگوراد، ۱۸۹ نفر در ولایت اُمسک، ۱۸۲ نفر در ولایت ایرکوتسک مرخص شدند.

تعداد جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در روسیه ۱۲۴ نفر در روز در مقابل ۱۲۹ روز قبل ثبت شده است، درمجموع ۱۵.۳۸۴ بیمار درگذشتند. نسبت مرگ و میرها ۱.۶۹ درصد از كل افراد آلوده در فدراسیون روسیه است.

در طول روز، ۱۵ کشته در سنت پترزبورگ، ۱۱ نفر در مسکو، ۷ مورد در هر یک از ولایت‌های آرخانگلسک، سِوِردْلوفسک و ایرکوتسک به ثبت رسیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала