لوکاکو به دنبال انتقام از من‌یونایتد

© REUTERSروملو لوکاکو
روملو لوکاکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روملو لوکاکو مُهاجم اینتر دوست دارد "منچستریونایتد را از اروپا حذف کند."

به گزارش اسپوتنیک، روملو لوکاکو مُهاجم سابق منچستریونایتد پیش از دیدار احتمالی تیم فعلی‌اش با باشگاه سابقش، به گفته دیمیتار برباتوف این مهاجم نراتزوری دوست دارد شیاطین سرخ را از لیگ اروپا کنار بزند زیرا او "خواهان انتقام می‌باشد."

پس از دو سال ناامید کننده در اولدترافورد، لوکاکو تابستان گذشته با ارزش 74 میلیون پوند به اینتر رفت تا با آنتونیو کونته در سن سیرو بپیوندد.

با وجود به ثمر رساندن 42 گل در 96 بازی، ستاره بلجیمی در زمان حضور خود با یونایتد مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

او بعد از این‌که اوله گونر سولسشیر فراتر از شرایط مورد درخواستش شد این باشگاه را ترک کرد اما از آن زمان موفق به کشف مجدد بهترین فورم خود در ایتالیا شد.

لوکاکو در 49 دیدار اول خود برای نراتزوری 31 گل به ثمر رساند که آخرین حضور او با نتیجه 2 بر یک به پیروزی تیمش در دور یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل بایر لورکوزن منجر شد.

اگر کونته بتواند در بازی بعدی از سد شاختار دونتسک بگذرد، می‌تواند در دیدار فینال با یونایتد روبرو شود و برباتوف از تهدید این مهاجم می‌داند که با لباس سری آ می‌تواند باشگاه قدیمی خود را به مشکل روبرو کند.

مُهاجم سابق شیاطین سرخ معتقد است که لوکاکو مصمم است تا تیم سولسشیر را از رقابت‌ها کنار بزند، زیرا شهرت آسیب دیده خود در سن سیرو را در سال گذشته بازسازی کرده است.

برباتوف به Betfair گفت: "لوکاکو برای من قابل نگرانی است. او 23 گل در این فصل به ثمر رسانده که یک موفقیت بزرگ است. من همیشه می‌گفتم که او را به عنوان بازیکن دوست دارم اگر او شانس داشته باشد می‌تواند گل بزند. او خیلی سریع، بسیار قوی است و گل او در روز دوشنبه دیدنی بود. او خطر اصلی برای هر کسی است که علیه آنها بازی کند.:

وی اضافه کرد: "اینتر همچنین الکسیس سانچز و اشلی یانگ را دارد که یونایتد را خیلی خوب می‌شناسند. اگر آنها در فینال یونایتد بازی کند این بازیکنان خواهان انتقام خواهند بود تا به یونایتد نشان دهند که اشتباه کرده که آنها را کنار گذاشته است."

یونایتد برای دستیابی به مرحله نیمه نهایی از کپنهاگن گذشته بود و حالا باید بر سویا غلبه کند تا به جدال احتمالی برابر اینتر برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала