Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار به رکورد دریبل‌های «مسی» در لیگ قهرمانان اروپا رسید

© REUTERS / Gonzalo Fuentesایکاردی و نیمار
ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن شب گذشته نقش مهمی در صعود دراماتیک تیمش مقابل آتالانتا داشت.

به گزارش اسپوتنیک، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پاری‌سن‌جرمن و آتالانتا مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری 2-1 پی‌اس‌جی پایان یافت.

Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پی‌اس‌جی 2 آتالانتا 1؛ بازگشت رویایی پاریسی‌ها و پایان طلسم 25 ساله

 نیمار، ستاره پیشین بارسلونا توانست به مارکینیوش پاس گل مساوی را بدهد تا بدین ترتیب پی اس جی از حذف شدن نجات پیدا کند. نیمار البته در این بازی یک فرصت طلایی برای گلزنی در دقایق آغازین را از دست داد اما با این وجود حالا باید تمرکزش را روی حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بگذارد.

اگرچه نیمار در گلزنی ناکام بود و چند فرصت فوق العاده را از دست داد اما در خلق موقعیت و دریبل زدن بازیکنان آتالانتا بسیار موفق ظاهر شد. او شب گذشته رکورد دریبل در یک مسابقه در لیگ قهرمانان را شکست. در لیگ قهرمانان خاویر زانتی برابر دیناموکیف در سال 2003،  لیونل مسی مقابل منچستریونایتد در سال 2008 و نیمار برابر آتالانتا در بازی امشب همگی با 16 دریبل رکورددار هستند.

به نظر می رسد بالاخره زمان درخشش نیمار در لیگ قهرمانان فرا رسیده و ادامه این روند می تواند پاری‌سن‌جرمن را برای اولین بار به عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان برساند. آرزویی که بدون داشتن ستاره ای مانند نیمار امکان پذیر نیست.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала