Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وظایف زیدان برای فصل آینده چیست؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تمرینات رئال مادرید
تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید پس از فاجعه فصل پیش دوباره تیمش را بازسازی کرده و حالا برای بهبودی این تیم در تلاش است.

به گزارش اسپوتنیک، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید که پس از فصل فاجعه بار گذشته نبض تیم را بازیابی کرده و جایی برای مانور برای بهبود عملکرد مادرید دارد.

رئال برابر منچسترسیتی باخت و از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد. این تیم که به شکوه و عظمت اروپا عادت کرده بازیکنانش قبل از بازی‌های تابستانی در حال فکر کردن در مورد فصل بعد هستند در حالی‌که ادامه دیدارهای لیگ قهرمانان در لیسبون ادامه دارد.

تیم رئال در اواخر ماه آگست به والدبباس بازگشت تا زیر نظر زین الدین زیدان باشد. به دلیل بحران اقتصادی ناشی از بیماری همه‌گیری کرونا ویروس هیچ امضای چشمگیری مشاهده نمی‌شود و این تیم مجبور است منابع خود را برای یک فصلی که در آن دور انداختن‌ها اولویت دبیرخانه فنی است، جمع کند.

سرمربی فرانسوی در باشگاهی که به عناوین زیادی رسیده بیشتر و بیشتر قدرت را جمع می‌کند و خود را برای دستیابی به سمت کیفیت بیشتر آماده می‌کند تا ضمن حفظ تیم در رقابت کسب جام داخلی، به چالش شانه به شانه با بهترین‌ها در لیگ قهرمانان آماده کند.

 

در زیر حساب‌های مُعلق زیدان را برای برنامه‌های بعدی بررسی می‌کنیم:

مشخص شدن تیم و قرار گرفتن اودگارد در آن؛

سرمربی فرانسوی تقریباً تمام توان خود را دارد تا تیمی را انتخاب کند که فصل آینده با آن پیش برود. بدون توانایی انجام عملیات بزرگ، زیزو وظیفه دارد که بازیکنان برکنار شده را مشخص کند و افراد قرضی گرفته شده را برای بازگشت به مادرید انتخاب کند. اودگارد اولین نفری خواهد بود که به همراه اودریوزولا و لونین نیز همراه خواهد بود و منتظر خروج و جابجایی‌هایی مانند خامس، بیل، براهیم، ماریانو یا لوکاس وازکز است تا جایی را برای سبایوس باز کند، بازیکنی قرضی دیگر که احتمال بازگشت وی زیاد می‌رود.

ورود هافبک نارویژی یکی از افشاگری‌های عالی لالیگا در رئال سوسیه‌داد، بیشتر فُرصت‌های این مربی فرانسوی را در هسته مرکزی باز می‌کند، جایی که او تنها 5 بازیکن برای حضور در کل فصل داشت: ایسکو، مودریچ، کاسمیرو، کروس و والورده که حالا تطبیق پذیری ستاره نارویژی به او اجازه می‌دهد تا هر دو موقعیت داخلی را اشغال کند.

 

یوویچ و هازارد فعال شود

ادن هازارد و لوکا یوویچ دو مورد از بدترین خبرهای رئال مادرید بوده‌اند. 160 میلیون یورو که بعداً سرمایه گذاری شده ستاره صربستان (2) و ستاره بلجیمی (1) تنها 3 گل در فصل به ثمر رساند‌ه‌اند و هر دو مشخص کرده‌اند که به دلیل مصدومیت نتوانسته‌اند خوب بازی کنند.

ستاره سابق چلسی که برای هدایت خط حمله در کنار بنزما فراخوانده شده بود با عملکرد ضعیف در مسابقات نتوانست بدرخشد. باشگاه و زیدان امیدوار هستند که در صورت آسیب دیدگی بهترین سطح هازارد را بازیابد.

حامی اصلی یوویچ در مادرید همچنان مردی از مارسی است که امیدوار است بتواند به عنوان جایگزینی برای بنزما قرار بگیرد. پس از یک دوره مشروط به مشکلات سازگاری وی، ستاره صربستانی شانس دوم برای حضور در خط حمله مادرید را دارد.

 

بهبودی در پلی آف

زین الدین زیدان در طول دوران حضورش با تیم رئال به عنوان سرمربی برای نخستین بار از لیگ قهرمانان اروپا در دور شانزدهم گذشته حذف شد. در حالی‌که او در جنوری 2016 برای اولین بار روی نیمکت سفید پوشان بازی کرد، این مربی فرانسوی در بالاترین رقابت نتوانست تیمش را پیش ببرد چون در مقابل گواردیولا کم آورد و اتفاقاً دومین حذف پیاپی در دور دوم برای سفید پوشان بود.

با وجود اصرار فرانسوی‌ها برای اولویت بندی در لیگ، مجدداً حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای زیدان امری ضروری است.

با این حال حساب بزرگ معلق زیدان هنوز هم کوپا دل ری است، تنها عنوانی که از زمان ورودش به مادرید برنده نشده است.

این تکنسین سه بار در مسابقات کوپا حضور یافته و حذف شده است. در فصل 2016/17 او در مرحله یک چهارم نهایی برابر سلتا حذف شد، دور بعدی مقابل لگانس در یکی از بدترین شب‌های مرحله اول خود و سال گذشته در برابر رئال سوسیداد در یک چهارم نهایی شکست خورد و کنار رفت.

 

خط حمله تقویت شود

اگر فصل بعد رئال برای همه عناوین بجنگد در منطقه رقابت به تهدید بیشتری نیاز دارد. مادرید با تکیه بر استحکام خود در یکی از بهترین دوره‌های دفاعی، بیشترین منابع تهاجمی خود را برای کسب لیگ بدست آورد.

برترین گلزن بنزما بود، بسیار در تنهایی و دومین سرخیو راموس که 13 گل به ثمر رساند. بقیه مهاجمان به طور کلی به سختی می‌توانند ده‌ها گل بزنند. در مادرید اعتماد دارند بله با توجه به خطر و آسنسیو در بهترین سطح، توانایی به ثمر رساندن ظاهراً بهبود می‌یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала