Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ویدال: بایرن با تیم بوندس لیگایی نه با بارسلونا بازی دارد

© AFP 2023 / Josep LagoФутболист Артуро Видаль во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне
Футболист Артуро Видаль во время футбольного матча между ФК Барселона и Леганес в Барселоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسلونا در کنفرانس خبری قبل از بازی با بایرن گفت: "فردا آنها مقابل تیم بوندس لیگا بازی نمی‌کنند بلکه این کار را مقابل بارسا انجام می‌دهند"

به گزارش اسپوتنیک، آرتورو ویدال فردا جمعه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن می‌رود. برای بازیکن چیلی یک بازی ویژه خواهد بود. او سه فصل در تیم آلمان بود و به سه جام بوندس لیگا رسید. هدف اصلی او دستیابی بهلیگ قهرمانان است.

 

کنار رفتن

"فردا مهمترین بازی سال است، ما امیدهای زیادی برای صعود داریم. بایرن سال چشمگیر در بوندس لیگا داشته است. ما می‌دانیم این کار دشوار است اما این یک مسابقه خوب خواهد بود."

مسابقات تک حذفی

"من یک بازی را دوست دارم. در آمریکای جنوبی چنین بازی می‌شود و بسیار سرگرم کننده است. تیم‌ها برای اولین بار از دقیقه اول تلاش می‌کنند. در یک بازی دوتایی، تیم‌ها بیشتر حدس می‌زنند و نمایش خیلی زیبا نیست."

تحریکات بایرن

"من توجه زیادی نکرده‌ام زیرا من بازیکنان بایرن را می‌شناسم و آنچه در بیرون صحبت می‌شود این نیست که بازیکنان چه فکر می‌کنند. آنها اعتماد به نفس دارند اما می‌دانند که فردا مقابل تیم بوندس لیگا بازی نمی‌کنند، آنها برابر بارسا قرار می‌گیرند."

عنوان

"من نمی‌دانم که لیاقت آن را داشته باشم اما فکر می‌کنم همه بازیکنانی که در پرتگال حضور دارند شایسته حضور هستند. این مربی است که انتخاب می‌کند و افراد برگزیده باید هر کاری که ممکن است را برای حضور در مرحله نیمه نهایی انجام دهند."

تلنگر

"فلیک از زمانی که به او فُرصت داده شد بسیار خوب عمل کرده است. او دو عنوان کسب کرد و فکر می‌کنم شایسته ادامه دادن است. بایرن همیشه در همه جا علاقمند دارد. من آنجا بودم و احساس کردم. اما بارسلونا بهترین تیم جهان است."

لواندوفسکی - مسی

"لواندوفسکی خارق العاده، خستگی ناپذیر و بسیار خطرناک است. من دیده‌ام که او در حال رشد است چگونه او را آماده کرده و نشان داده که بسیار سخت است. مقایسه او با لئو بسیار دشوار است زیرا مسی از سیاره دیگری است."

پیروزی مقابل بایرن

"ما در فینال جام حذفی پیروز شدیم و من یک گل به ثمر رساندم اما سال‌های زیادی از آن گذشته است. اکنون من در بهترین تیم جهان هستم و بسیار متفاوت خواهد بود."

بدبینی

"من می‌دانم که هواداران شک دارند. ما بهترین تیم جهان هستیم اما ما آن را در زمین بازتاب می‌دهیم و لیگ را از دست دادیم. لئو بهترین بازیکن را داریم و می‌خواهیم آن را نشان دهیم."

نیمار

"نیمار وقتی در بارسلونا حضور داشت سطح خود را نشان داد. او بازیکن بسیار با استعدادی است و به تیم کمک زیادی می‌کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала