Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: اکنون زمان مناسبی برای بازگشت به بارسلونا نیست

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی السد قطر اظهار داشت که فعلا بازگشت‌اش به بارسلونا مناسب وی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، ژاوی هرناندز اسطوره بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش برگشت در زمان کنونی به بارسلونا را مناسب نخواند.

این مربی 40 ساله به عنوان جایگزینی کیکه ستین با بارسا ارتباط جدی برقرار کرده اما حداقل فعلاً می‌خواهد در قطر ادامه یابد.

ژاوی در مصاحبه با مجله "آیکون" ال‌پایس گفت: "سر و صداهای بیرونی در مسائل غیر ورزشی وجود دارد ... فکر نمی‌کنم [که اکنون می‌خواهم به بارسلونا بروم] ، نه. در ماه جنوری به آنها گفتم زمان مناسب نیست و اکنون با من تماس نگرفته‌اند."

او افزود: "من به عنوان یک هوادار بارسلونا بهترین‌ها را برای آنها آرزو می‌کنم. من بسیار به کیکه ستین احترام دارم، او یک سبک بازی بسیار شبیه به آنچه بارسلونا به آن نیاز دارد ارائه می‌دهد، یعنی سبک کرایف است. ولی چیز دیگر نتایج حاصل از آن است."

با این حال ژاوی اعتراف می‌کند که می‌خواهد فُرصتی برای مربیگری بارسلونا در آینده فراهم شود.

وی توضیح داد: "برای من این یک امتیاز برای مربیگری بارسلونا با تیم رویایی، با جوردی کرویف، کارلس پویول و برخی بازیکنان فعلی خواهد بود."

ژاوی تصریح کرد: "من می‌خواهم با افرادی معتبر که باشگاه را می‌شناسند افرادی با اعتماد به نفس و ایده‌های من تیمی بسازم."

لیونل مسی قراردادش با نیوکمپ در سال 2021 پایان می‌یابد اما ژاوی معتقد است که بارسلونا باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا او را حفظ کند.

وی گفت: "او آن را بدست آورده است، بند اتوماتیک. مسی به بارسلونا احتیاج دارد و بارسلونا به مسی. آنها باید او را خوشحال کنند زیرا با مسی خوشحال می‌شوند و عناوین بیشتری کسب می‌کنند. امیدوارم بتوانیم دوباره در سطح حرفه‌ای ملاقات کنیم."

او اضافه کرد: "داشتن بهترین بازیکن تاریخ در تیم شما این است که یک مزیت برای پیروزی داشته باشید."

ژاوی همچنین درباره موضوعی بحث کرد که به عقیده وی باید در فوتبال مورد توجه قرار گیرد.

اسطوره کاتالان‌ها خاطرنشان کرد: "هنوز فوتبال وجود دارد ، بله این بازتاب جامعه است. فوتبال یکی از تنها ورزش‌ها و مشاغل است که کارگر مورد اهانت قرار می‌گیرد، چه فوتبالیست باشد چه مربی. فکر می‌کنم اکنون باید این کار را متوقف کنیم. برای مثال غیرقابل قبول است که یک پیشخدمت در حین انجام کار خود توهین شود ..."

سرمربی السد افزود: "ما نمی‌توانیم اجازه نژادپرستی یا هر نوع خشونت دیگری را بدهیم، باید با متوقف کردن بازی‌ها آنها را از بین ببریم. داور اولین کسی است که باید بگوید ما اینجا بازی نمی‌کنیم زیرا شرایط مناسب نیست ..."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала