Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گریزمن: ما به دنبال برد هستیم، زندگی را برای بایرنی‌ها تلخ می‌سازیم!

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره فرانسوی بارسلونا به این باور است که تیمش در وضعیت بهتری قرار دارد و آن‌ها می‌توانند بایرن را شکست دهند.

به گزارش اسپوتنیک، آنتوان گریزمن، مهاجم فرانسوی بارسلونا معتقد است که شرایط تیم شان بهتر است و توانایی حذف بایرن مونیخ را دارند.

Игрок Барселоны Лионель Месси празднует третий забитый гол в матче с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فهرست بازیکنان بارسا برای جدال با بایرن؛ حضور دمبله پس از مدت‌ها + عکس
او در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در پیوند به رویارویی با بایرن مونیخ گفت:«ما به دنبال برد هستیم. از لحاظ تاکتیمی به خوبی کار کرده‌ایم و می‌خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم. می‌دانیم بازی سختی در پیش داریم. سخت است اما عجیب‌ترین مسئله عدم حضور تماشاگران است. پیام‌های آن‌ها در شبکه های اجتماعی را می‌بینیم که در شرایط سخت به ما کمک می‌کند.»
ستاره فرانسوی آبی‌اناری‌ها در ادامه اظهار داشت:«باید زندگی را برای بایرنی‌ها سخت کنیم و بازی خودمان را انجام دهیم. بایرن تیم خوبی است و مهاجم بزرگی چون لواندوفسکی را دارند اما ما هم ابزاری داریم که بتوانیم خوب بازی کنیم. باید به قدرت خودمان نگاه کنیم و سعی کنیم صعود کنیم.»
او در پایان صحبت‌هایش بیان داشت:«باوریایی‌ها تیمی فیزیکی هستند که مالکیت توپ بالایی دارند بایرن تنها لواندوفسکی نیست. وینگرهای رقیب به خوبی مهاجمان را تغذیه می‌کنند. مولر و گنبری فوق‌العاده هستند که دلیل گلزنی‌های فراوان لواندوفسکی هستند. لوا گل‌های فراوانی انجام می‌‌زند اما خطر از هر جا می‌رسد

 بارسلونا جمعه آینده در بازی دیدنی و حساس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون پرتگال به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала