Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اینتر می‌تواند مسی را جذب کند

© REUTERS / Juan MedinaЛионель Месси на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس سابق اینتر میلان، ماسیمو موراتی معتقد است که این باشگاه منابع لازم برای آوردن لیونل مسی را در تابستان امسال در سن سیرو دارد.

به گزارش اسپوتنیک، مسی غالباً در این فصل عملکردش در بارسلونا مورد انتقاد قرار گرفته است، در حالی که وی همچنین با سران باشگاه در نقل و انتقالات بازیکنان و انتصابات سرمربی‌ها اختلاف نظر داشته است و بسیاری را به این سوال سوق می دهد که آیا ستاره‌ی آرجنتینی اقامت خود را در نیوکمپ تمدید خواهد کرد یا خیر.

عدم قطعیت در مورد آینده مسی باعث شده است تا وی با انتقال به اینتر در ارتباط باشد و این امر باعث می شود تا وی در برابر دشمن قدیمی کریستیانو رونالدو که در حال حاضر با سفید و سیاه پوشان در سری آ با یوونتوس حکمرانی می کند، قرار بگیرد.

در حالی که موراتی در تلاش های خود برای جذب مسی در سال های ابتدایی حضور وی در بارسلونا ناکام بود، این مرد 75 ساله معتقد است که صاحبان فعلی این باشگاه برای خرید یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال، آنچه را که لازم است، دارند.

موراتی گفت: "من حالا فقط یک طرفدار ساده اینتر هستم، بنابراین هیچ اطلاعات درونی ندارم." "با گفتن این موضوع، من این را می دانم؛ سانینگ همه چیز لازم را برای آوردن مسی به میلان، چه از نظر منابع و چه از نظر شایستگی دارند."

مسی هنوز قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا نکرده است و در حالی که تابستان آینده به یک بازیکن آزاد تبدیل می شود.

گزارش ها در ایتالیا در اوایل این ماه ادعا می كرد كه اینتر آماده است تا دست‌مزد فصلی 60 میلیون پوند برای لیونل مسی بپردازد تا در قرارداد چهار ساله به آنها بپیوندد.

با وجود گمانه زنی ها ، رئیس باشگاه بارسلونا جوزپ ماریا بارتومئو اصرار دارد كه این فوق ستاره‌ی 33 ساله آینده خود را به این باشگاه متعهد است.

بارتومو به شبکه تلویزیونی بی‌ین اسپورتس گفت: "این فقط من نیستم که آن را می گویم، مسی خودش هم می گوید." او می خواهد دوران حرفه ای خود را در بارسلونا به پایان برساند و این تنها باشگاه برای او است. من شک ندارم که وقتی او فوتبال خود را در سه یا چهار سال بعد به پایان رساند، این اتفاق در بارسلونا خواهد بود.

"مسی کاملاً واضح  و رُک بوده است او از زمان کودکی در اینجا بوده است، او به رنگ‌های وابسته است و جزئی از تاریخ باشگاه است. او بهترین بازیکن جهان است. نه فقط در حال حاضر بلکه در تاریخ فوتبال. او در بارسلونا است و توضیح داده است که می خواهد در اینجا بماند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала